Honda Certified Used Car dilancar di M’sia – ditawarkan di 6 pusat pengedaran di seluruh negara

Honda Certified Used Car dilancar di M’sia – ditawarkan di 6 pusat pengedaran di seluruh negara

Khamis lalu, Honda Malaysia (HMSB) telah mengumumkan pelancaran perniagaan Honda Certified Used Car (HCUC), yang membolehkan pengguna di negara ini membeli kereta Honda pra-pemilikan yang disahkan melalui platform yang boleh dipercayai.

Hari ini, syarikat berkenaan telah pun mengesahkan perniagaan tersebut sudah pun bermula dan ditawarkan di enam pusat pengedarannya di negara ini. Pusat pengedaran yang terlibat ialah MJN Motors (Selangor), Tiong Nam Motor (Selangor), Kah Motor (Pulau Pinang), Kah Motor (Johor), Yong Ming Motor (Johor) dan Chuan Thye Motor (Pahang). Menurut HMSB, program HCUC ini akan diperluaskan untuk memenuhi permintaan di dalam perniagaan kereta terpakai.

Di bawah HCUC, pelanggan boleh memilih pelbagai jenis model Honda pra-pemilikan. Kesemua kenderaan Honda pra-pemilikan yang dijual oleh jabatan ini adalah berusia lima tahun dan ke bawah dengan odometer bagi rekod perbatuan adalah 100,000 km dan ke bawah.

Honda Certified Used Car dilancar di M’sia – ditawarkan di 6 pusat pengedaran di seluruh negara

HMSB berkata, kereta yang dijual di bawah perniagaan HCUC adalah diperakui, dilengkapi dengan alat ganti tulen dan bebas daripada kemalangan besar dan kerosakan akibat banjir. Kenderaan di bawah program ini telah menjalani pemeriksaan 288-poin oleh Inspektor Honda Bertauliah, termasuk memeriksa keadaan enjin dan transmisi, semua fungsinya, bahagian bawah, luaran dan dalaman kereta.

Tambahnya lagi, pelanggan yang membeli kenderaan pra-pemilikan bertauliah melalui HCUC ini layak menerima waranti lanjutan tambahan selama satu tahun di samping waranti sedia ada yang masih sah untuk kenderaan berkenaan. Selain itu, pelanggan juga akan mendapat akses kepada perkhidmatan selepas jualan di semua rangkaian pengedaran sah Honda di seluruh negara.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required