SDAC bekerjasama dengan SpareXHub untuk alat ganti stok lama Ford – jimat dari 64% hingga 31 Mac

SDAC bekerjasama dengan SpareXHub untuk alat ganti stok lama Ford – jimat dari 64% hingga 31 Mac

Sime Darby Auto Connexion (SDAC) selaku pengedar tunggal jenama Ford di Malaysia telah bekerjasama dengan platfrom e-dagang SpareXHub untuk menawarkan penjimatan hebat bermula dari 64% untuk alat ganti stok lama Ford yang terpilih. Tawaran itu sedang berlangsung dan bakal tamat pada 31 Mac ini.

“Kami sentiasa berusaha memberikan nilai tambahan dan kemudahan kepada para pelanggan kami. Selaras dengan usaha mendigitalkan pengalamanan jualan runcit kami, gandingan bersama SpareXHub ini memberikan platform kepada pelanggan untuk mendapatkan alat ganti tulen stok lama Ford dengan cara mudah di samping dapat berjimat,” kata Turse Zuhair, Pengarah Urusan Sime Darby Auto ConneXion-Ford.

Tambah beliau, pelanggan Ford pastinya berasa lega apabila kenderaan mereka boleh diselenggara dengan alat ganti pengeluar tulen walaupun tempoh waranti telah tamat. Selain itu, pelanggan juga dapat memastikan kualiti, kesesuaian dan kemasan yang terbaik kerana semua alat ganti direka khusus untuk kenderaan Ford demi prestasi yang hebat.

Untuk maklumat lanjut tentang produk yang turut dipaparkan sekali harganya dan penjimatan jualan hebat ini, sila layari www.sparexhub.com, serta ikuti Facebook SpareXHub. Bagi mengetahui maklumat lanjut tentang SDAC dan Ford pula, ikuti Facebook, Instagram, Twitter dan saluran YouTube atau layari www.sdacford.com.my.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required