Volkswagen Das WeltAuto kini di sembilan pengedar di Malaysia – kereta terpakai dengan waranti lanjutan

Volkswagen Das WeltAuto kini di sembilan pengedar di Malaysia – kereta terpakai dengan waranti lanjutan

Program kereta terpakai global kendalian Volkswagen, Das WeltAuto, telah dilancarkan pada tahun 2019, yang menawarkan kepada pelanggan nilai yang lebih menarik bagi pemilikan mana-mana barisan kereta terpakai Volkswagen.

Sehingga kini, Das WeltAuto telah pun terdapat di sembilan wakil pengedaran Volkswagen di seluruh negara, iaitu di Volkswagen Puchong, Volkswagen Tebrau, Volkswagen Skudai, Volkswagen Gombak, Volkswagen Juru, Volkswagen Alor Setar, Volkswagen Seremban, Volkswagen Glenmarie dan Volkswagen Ipoh.

Walau bagaimana pun, pelanggan tidak perlu ke mana-mana wakil pengedar ini untuk memastikan sama ada ia ada stok mahu pun tidak, kerana anda boleh melihatnya menerusi katalog dalam talian Das WeltAuto di mana-mana jua anda berada. Anda juga boleh membuat temujanji untuk memandu uji kenderaan yang dipilih menerusi laman web terbabit.

Melalui program ini, pelanggan tidak perlu bimbang kerana semua kenderaan yang disahkan oleh Das WeltAuto sudahpun melalui 133-poin pemeriksaan ketat dan menyeluruh, yang dijalankan serta disahkan oleh juruteknik berpengalaman Volkswagen sendiri.

Jika sebarang komponen perlu ditukar, hanya alat ganti tulen sahaja yang akan digunakan untuk memastikan kereta terbabit kekal seperti mana spesifikasi pengilangan.

Selain itu, semua model dan jenama diterima untuk tujuan tukar beli (trade-in) dan pelanggan juga bakal menikmati lanjutan jaminan dan bantuan tepi jalan selama setahun. Sebagai tambahan, pelanggan boleh menikmati manfaat Volkswagen Care Plus untuk kenderaan Volkswagen yang berusia lima tahun ke atas.

Jika sudah muktamad mahu membelinya, pelanggan Das WeltAuto akan menikmati beberapa pilihan pembiayaan yang menarik termasuk dengan kadar faedah sewa beli yang setara dengan kenderaan baharu (tertakluk pada terma dan syarat).

Program ini juga menawarkan penyelesaian sehenti tanpa kerumitan jika anda bercadang untuk menukar kenderaan sedia ada anda. Jika anda sedang mencari Volkswagen terpakai yang diperakui, Das WeltAuto sememangnya patut dipertimbangkan. Jika ingin mengetahui lebih lanjut mengenai prorgam ini, sila layarilaman web yang disediakan.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required