PACE 2022: Tawaran menarik bagi kereta pra-milik di Setia City Convention Centre pada 19-20 Mac

PACE 2022: Tawaran menarik bagi kereta pra-milik di Setia City Convention Centre pada 19-20 Mac

Jika anda ada kelapangan masa pada hari ini atau esok, mari kunjungi acara Premium Auto Car Expo (PACE) anjuran paultan.org untuk edisi tahun 2022. Berlangsung selama dua hari, 19-20 Mac 2022, di Setia City Convention Centre (SCCC), bukan setakat anda berpeluang dapat menikmati pelbagai tawaran untuk kereta premium baharu sahaja, tetapi juga yang terpakai atau pun pra-milik.

Jenama yang turut membawakan kereta terpakai dalam acara ini termasuklah Mercedes-Benz (menerusi pengedarnya Hap Seng Star), Jaguar, Land Rover, Volkswagen, MINI dan BMW (kedua-duanya menerusi pengedar Auto Bavaria), Volvo dan Hyundai.

Di bawah jenama Mercedes-Benz, kereta pra-milik yang ditampilkan termasuklah E-Class dan CLS. Manakala untuk Jaguar dan land Rover pula, antara model yang dibawa termasuklah F-Pace dan Discovery. Sementara Volkswagen pula membawakan Tiguan dan Passat di antara barisan kereta pra-milik yang ditampilkan.

Bagi BMW pula, ia turut membawakan model termasuk 3 Series F30, Hyundai dengan Sonata, Grand Starex dan i30 N, sementara antara model yang ditampilkan oleh Volvo untuk kereta pra-milik termasuklah S60, S90 dan XC90.

Bagi yang membelinya, anda berpeluang menerima baucar bernilai RM1,000 daripada PACE, mengandungi dua baucar rawak RM500 daripada Kuzig Glanz, V-Kool, Blueair atau Recaro Kids.

Tawaran menarik ini tidak sekadar berakhir di situ kerana pembeli di PACE 2022 juga layak untuk memenangi 10 unit telefon pintar bernilai RM3,500 setiap satu. Lebih menarik, ada hadiah utama berupa pakej percutian bernilai RM25,000 untuk seorang pelanggan bertuah dan pasangan. Perinciannya ada di sini.

Jadi, jika anda mencari kereta premium di bawah kategori pra-milik atau terpakai ini, jangan lupa kunjungi PACE 2022 yang berlangsung selama dua hari (19-20 Mac) dari jam 9 pagi hingga 7 malam bertempat di Setia City Convention Centre.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required