Susur masuk selepas Tol Kajang ke Seremban/JB ditutup 17 Mei-20 Jun untuk selenggaraan – PLUS

Susur masuk selepas Tol Kajang ke Seremban/JB ditutup 17 Mei-20 Jun untuk selenggaraan – PLUS

PLUS Berhad telah mengumumkan jalan susur masuk selepas Plaza Tol Kajang menghala ke Seremban/Johor Bahru di Persimpangan Bertingkat Kajang di Lebuhraya PLUS akan ditutup sementara kepada semua kenderaan pada 17 Mei hingga 30 Jun 2022. Penutupan jalan susur berkenaan dilaksanakan setiap Isnin hingga Khamis mulai jam 10 malam hingga 5 pagi.

“Penutupan ini bagi membolehkan kerja-kerja penyelenggaraan memotong pokok-pokok besar menggunakan jentera khas dijalankan dengan selamat di sepanjang laluan tersebut.

“Sebagai pilihan, pengguna lebuh raya boleh membuat pusingan-U sebelum memasuki Plaza Tol Kajang dan menggunakan Lebuh raya SILK dan Besraya untuk ke Bangi. Malahan, pengguna juga boleh memasuki Lebuhraya PLUS melalui Plaza Tol UPM sebagai alternatif untuk perjalanan ke Seremban/Johor Bahru,” ujar PLUS menerusi kenyataan yang dikeluarkan.

Dalam masa yang sama, PLUS turut menasihatkan pengguna lebuh raya yang menggunakan laluan tersebut agar merancang perjalanan serta mematuhi papan tanda arahan yang disediakan oleh pihak PLUS.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required