myTukar Auto Fair 2022 di Johor: Menangi tiket bola Liverpool vs Man Utd bernilai RM10k, hadiah RM12k

Nak tukar kenderaan anda? Kalau begitu, anda mungkin perlu berkunjung ke myTukar Auto Fair 2022 yang diadakan di myTukar Retail Experience Centre – Plentong, Johor Bahru pada 17 hingga 19 Jun ini. Acara ini menjanjikan pelbagai pilihan kenderaan untuk keperluan semua golongan.

Beli kenderaan di acara ini dan anda berpeluang untuk menang satu daripada 10 pasang tiket perjalanan yang ditanggung sepenuhnya untuk menonton Liverpool menentang Manchester United di Bangkok. Tempah kenderaan anda sebelum 19 Jun dan dapatkannya sebelum 30 Jun, jawap kuiz dengan betul ketika anda menjawab panggilan telefon, dan anda mungkin berpeluang ke Thailand untuk menonton perlawanan persahabatan itu. Sekiranya anda mendaftar minat sebelum acara bermula, anda akan mendapat peluang tambahan untuk mendapatkan tiket berkenaan.

Anda akan menerima tawaran istimewa tambahan ketika membeli kenderaan di acara ini, seperti kadar faedah pinjaman serendah 1.88% bagi 100 tempahan pertama, serta peluang untuk memenangi baucar bernilai sehingga RM1,000 melalui promosi Spin & Win.

myTukar Auto Fair 2022 di Johor: Menangi tiket bola Liverpool vs Man Utd bernilai RM10k, hadiah RM12k

Selain itu, ada juga hadiah cabutan bertuah terkumpul bernilai RM12,000 untuk dimenangi. Ini termasuk iPhone 13, iPad, konsol PlayStation 5, Android SmartTV, pembersih hampagas Xiomi Mi Robot serta pam air Karcher, pembersih hampagas Karcher dan mesin kopi Nescafe Dolce Gusto.

Pembelian anda juga akan bebas daripada sebarang masalah. Ini kerana setiap kenderaan yang disahkan oleh myTukar telah melalui pemeriksaan 160-poin untuk memastikan tiada ubah suai terhadap jarak meter, serta kereta berkenaan juga bebas daripada sebarang kemalangan teruk, kebakaran atau kerosakan akibat banjir.

Sebagai tambahan, setiap pembelian myTukar disertakan dengan lanjutan jaminan selama setahun dan dua servis percuma, sesuatu yang sangat jarang ditawarkan untuk kereta terpakai. Dan, sekiranya anda menghadapi sebarang masalah atau berubah fikiran tentang kereta yang dibeli, anda boleh memulangkannya begitu sahaja melalui jaminan pulangan wang dalam masa lima-hari yang disediakan — tanpa sebarang pertanyaan.

myTukar Auto Fair 2022 di Johor: Menangi tiket bola Liverpool vs Man Utd bernilai RM10k, hadiah RM12k

myTukar Experience Centre merupakan pusat sehenti yang akan memastikan pengalaman pembelian pelanggan mudah dan selesa. Semua urusan, dari pemeriksaan Puspakom, pendaftara JPJ, permohonan pinjaman hinggalah insuran semuanya diuruskan oleh syarikat ini. Anda juga boleh trade-in kenderaan di myTukar Auto Fair 2022 — mereka akan memberikan tawaran dengan nilai harga jualan semula maksimum ketika acara ini berlangsung. Layari laman web myTukar segera!

Untuk jualan makanan, terdapat pelbagai trak makanan di tapak acara, jadi pengunjung boleh menikmati hidangan yang diinginkan tanpa perlu keluar dari sana. Langkah pencegahan Covid-19 juga masih diteruskan — penggunaan pelitup muka wajib sepanjang masa, tetapi penjarakan sosial tidak lagi diwajibkan. Petugas acara akan membersihkan kawasan dengan kerap, termasuk permukaan yang selalu disentuh seperti permukaan kenderaan, kemudahan umum dan lain-lain sebagai langkah berjaga-jaga sepanjang masa.

myTukar Auto Fair 2022 di Johor: Menangi tiket bola Liverpool vs Man Utd bernilai RM10k, hadiah RM12k

Maklumat lanjut boleh diperoleh di laman web rasmi acara myTukar. Berkunjunglah ke myTukar Auto Fair 2022 pada 17-19 Jun ini, dari 9.30 pagi hingga 8 malam. Anda juga boleh menghubungi nombor dan emel di bawah:

Telefon : 03-7890 4499
WhatsApp : +6018-2249999
E-mel: [email protected]

myTukar Retail Experience Centre – Plentong, JB.
Jalan Masai Lama,
Taman Perindustrian Plentong
81750 Johor Bahru, Johor.