myTukar Auto Fair 2022 di Johor — Mercedes GLA200 dari RM1.9k sebulan; MINI Cooper S Countryman dari RM2.1k sebulan

myTukar Auto Fair 2022 di Johor — Mercedes GLA200 dari RM1.9k sebulan; MINI Cooper S Countryman dari RM2.1k sebulan

Permintaan untuk kereta sentiasa tinggi, dan untuk kereta baru, permintaannya kini mengatasi bekalan — ini menjadikan tempoh menunggunya lebih lama untuk mendapatkan kereta yang diinginkan.

Mujur bakal berlangsung myTukar Auto Fair 2022 bertempat di myTukar Retail Experience Centre – Plentong, Johor Bahru dari 17-19 Jun ini yang menawarkan barisan kenderaan yang sedia ada kepada pelanggan. Antara yang bakal ditawarkan ialah dua model daripada pengeluar Eropah ini — Mercedes-Benz GLA200, dan MINI Cooper S Countryman.

Bagi Mercedes-Benz GLA200, model contoh yang ada ini disenaraikan pada harga RM173,800 atas jalan tidak termasuk insuran, dengan bacaan odometernya 58,766 km. Dalam warna Canyon Beige, unit ini boleh dibiayai dari hanya RM1,905 sebulan*.

Seperti semua kenderaan yang di bawah myTukar Certified, GLA200 ini telah menjalani pemeriksaan 160-poin untuk kelegaan pelanggan; sistem pendinginnya, suspensi dan bateri semua telah disahkan, begitu juga dengan diagnostik dalaman yang tidak menunjukkan sebarang masalah, sementara isu lain berkaitan sistem janaan, tayar dan brek telah dikesan dan diselesaikan — hanya ada sedikit kekurangan pada cermin depan dan juga kerusi depan.

myTukar Auto Fair 2022 di Johor — Mercedes GLA200 dari RM1.9k sebulan; MINI Cooper S Countryman dari RM2.1k sebulan

GLA200 generasi X156 ini dilengkapi dengan lampu utama LED High Performance dengan bantuan lampu tinggi adaptif, dan turut juga ada sokongan untuk Apple CarPlay dan Android Auto, kamera undur dan paparan infotainmen lapan-inci. Balutan kerusi adalah gabungan antara kulit tiruan Artico dan fabrik Maringa warna hitam, dengan kemasan aluminium.

Model ini menggunakan enjin 1.6 liter turbocas yang menghasilkan 154 hp dan 250 Nm tork, menghantar kuasa melalui transmisi automatik tujuh-kelajuan serta menggunakan rim 19-inci.

Jika inginkan lebih prestasi pula, MINI Cooper S Countryman 2019 dengan bacaan odometer 13,120 km ini mungkin untuk anda, dijual pada harga RM195,800 atas jalan tidak termasuk insuran. Dalam warna Chilli Red, unit ini boleh dibiayai dari RM2,146 sebulan*.

Ia juga disahkan oleh myTukar Certified, dan telah melalui pemerikasaan 160-poin untuk kelegaan fikiran pelanggan. Sama seperti GLA200 di atas, sistem pendingin hawa, suspensi, janaan kuasa, bateri, tayar dan brek serta diagnostik yang sihat telah dipastikan, dengan hanya sedikit cela dari sudut kosmetik.

myTukar Auto Fair 2022 di Johor — Mercedes GLA200 dari RM1.9k sebulan; MINI Cooper S Countryman dari RM2.1k sebulan

Cooper S Countryman generasi F60 ini menggunakan enjin 2.0 liter turbocas empat-silinder petrol yang menghasilkan 189 hp dan 280 Nm tork, dihantar melalui transmisi automatik lapan-kelajuan. Ia menggunakan rim 18-inci dengan tayar bersaiz 225/50.

Di dalam, model ini dilengkapi dengan skrin sentuh 6.5-inci untuk infotainmen, kawalan pendingin dua-zon dan kerusi balutan kulit hitam Cross Punch Carbon dengan kemasan dalaman Hazy Grey. Apple CarPlay tanpa wayar juga tersedia.

Ada banyak lagi model kenderaan yang akan ditawarkan dalam acara myTukar Auto Fair 2022. Pemeriksaan 160-poin pula akan memastikan setiap kenderaan dengan myTukar Certified adalah bebas daripada kemalangan teruk, kebakaran dan kerosakan akibat banjir.

Selain itu, setiap pembelian myTukar datang dengan lanjutan jaminan PERCUMA selama setahun dan dua temujanji servis PERCUMA — perkara yang jarang ditawarkan untuk kereta terpakai.

Selain itu, setiap pembelian myTukar disertakan sekali dengan lanjutan jaminan selama setahun dan dua servis percuma, tawaran yang jarang diberikan untuk kereta terpakai. Dan, sekiranya anda berdepan sebarang masalah atau bertukar fikiran tentang kenderaan yang dibeli, anda hanya perlu pulangkannya tanpa sebarang pertanyaan diajukan kepada anda — melalui polisi jaminan pulangan wang lima-hari yang diberikan. Semak senarai panjang kereta yang ada di sini.

myTukar Experience Centres merupakan pusat sehenti yang memastikan perjalanan anda untuk membeli kenderaan berlangsung dengan mudah dan tidak rumit. Semua urusan dari pemeriksaan Puspakom, pendaftaran JPJ, permohonan pinjaman hinggalah kepada insuran, semuanya diuruskan oleh syarikat ini.

Pelanggan juga boleh trade-in kenderaan mereka di myTukar Auto Fair 2022 — nilai maksimum dan tawaran trade-in menarik boleh ditentukan terus oleh petugas berpengalaman di acara ini nanti.

Dengan pembelian kenderaan di acara berkenaan, anda juga berpeluang memenangi satu daripada 10 pasang tiket yang ditanggung sepenuhnya untuk menonton Liverpool menentang Manchester United di Bangkok. Tempah kenderaan anda sebelum 19 Jun dan dapatkannya sebelum 30 Jun, jawab soalan kuiz bila anda menerima panggilannya, dan anda mungkin bertuah untuk ke Thailand menonton perlawanan persahabatan itu. Jika anda mendaftarkan minat untuk hadir ke acara berkenaan di sini, anda akan mendapat peluang tambahan untuk hadiah berkenaan.

myTukar Auto Fair 2022 di Johor — Mercedes GLA200 dari RM1.9k sebulan; MINI Cooper S Countryman dari RM2.1k sebulan

Tambahan pula, anda akan menerima tawaran istimewa jika anda membeli kenderaan di acara ini, seperti pinjaman dengan kadar faedah serendah 1.88% bagi 100 tempahan pertama serta peluang untuk menang baucar bernilai sehingga RM1,000 melalui promosi Spin & Win.

Tidak lupa juga ada hadiah bernilai RM12,000 untuk cabutan bertuah eksklusif untuk dimenangi. Ini termasuklah iPhone 13, sebuah iPad, sebuah konsol Playstation, SmarTV Android, pembersih hampagas Xiomi Mi Robot serta pam air Karcher dan mesin kopi Nescafe Dolce Gusto.

Untuk hidangan pula, trak makanan akan turut berada di lokasi, jadi pengunjung boleh menikmati makanan dan minuman pilihan mereka dengan mudah. Prosedur penghindaran Covid-19 juga perlu diamalkan — pelitup muka adalah wajib sepanjang masa, tetapi penjarakan fizikal tidak lagi wajib. Kru acara akan kerap membersihkan keseluruhan lokasi serta permukaan yang kerap disentuh seperti kereta dan kemudahan umum untuk memastikan keselamatan terjamin.

Maklumat lanjut boleh didapati melalui laman web rasmi myTukar. Berkunjung ke myTukar Auto Fair 2022 pada 17-19 Jun ini, bermula 9.30 pagi hingga 8 malam setiap hari. Anda juga boleh menghubungi saluran berikut:

Telefon: 03-7890 4499
WhatsApp: +6018-2249999
Emel: [email protected]

myTukar Retail Experience Centre – Plentong, JB
Jalan Masai Lama,
Taman Perindustrian Plentong
81750 Johor Bahru, Johor.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required