Pemasangan rasuk jambatan di NKVE di Jln Duta-Bkt Lanjan – penutupan sementara, 10mlm- 5pg, 14-16 Jun

Pemasangan rasuk jambatan di NKVE di Jln Duta-Bkt Lanjan – penutupan sementara, 10mlm- 5pg, 14-16 Jun

Ini ada makluman buat pengguna Lebuhraya Baru Lembah Klang (NKVE). Ada kerja pemasangan rasuk jambatan di lebuhraya berkenaan iaitu KM23.9, di antara plaza tol Jalan Duta dan Bukit Lanjan.

Kerja-kerja pemasangan struktur berkenaan dilaksanakan pada jam 10 malam hingga 5 pagi, bermula hari ini, 14 Jun sehingga Khamis ini (16 Jun 2022).

Kedua-dua arah akan terlibat dengan penutupan sementara di laluan berkenaan, tetapi tidak membabitkan penutupan penuh. Aliran trafik akan dikawal dan dilepaskan secara stop and go. Sila ikuti papan tanda jalan dan arahan kru yang bertugas. Apa pun sila rancang perjalanan anda dan berhati-hati dalam pemanduan.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required