myTukar Retail Experience Centre di Plentong, Johor Bahru rasmi dibuka – pesta jualan sehingga Ahad ini

myTukar Retail Experience Centre di Plentong, Johor Bahru rasmi dibuka – pesta jualan sehingga Ahad ini

Platform kenderaan terpakai dalam talian, myTukar telah merasmikan pusat khidmat dan pameran (dipanggil sebagai Retail Experience Centre) terbaru mereka di Plentong, Johor Bahru. Ia adalah outlet kedua mereka di negeri itu, selepas di Skudai, dan melibatkan fasiliti berkeluasan 184,618 kaki persegi yang mempunyai pusat pemeriksaan serta servis selepas jualan.

Bagi menyambut pembukaan fasiliti terbaru ini, myTukar telah mengadakan satu pesta automotif di situ, bermula hari ini, 17 Jun, hingga Ahad, 19 Jun. Lebih 1,000 buah kenderaan terjamin myTukar dibawa ke acara ini, termasuk dari jenama nasional, Jepun, Eropah dan pelbagai jenama mewah lain.

Pembeli di acara ini akan dapat menikmati pelbagai tawaran eksklusif, termasuk kadar faedah pinjaman serendah 1.88%, baucar bernilai sehingga RM1,000 dan cabutan bertuah bernilai sehingga RM12,000. Sebagai tambahan, anda juga berpeluang untuk menang satu daripada 10 pasang tiket perjalanan yang ditanggung sepenuhnya untuk menonton Liverpool menentang Manchester United di Bangkok.

“Outlet kami di Plentong dibina untuk menepati permintaan unik warga Johor. Selain daripada itu, bagi sebuah negeri yang mempunyai ramai peminat bola sepak, kami membuka peluang kepada pelanggan untuk memenangi pengalaman eksklusif untuk menonton perlawanan antara Manchester United dan Liverpool di Bangkok,” kata CEO myTukar, Derrick Eng.

“Meskipun masih fokus kepada pembangunan di dalam talian, kami rasa penting untuk kami menyediakan pelanggan satu ekosistem jual beli kenderaan dengan serba adil. Outlet runcit kami disasarkan untuk meningkatkan pengalaman pelanggan, di mana pakar produk kami dapat menerangkan kepada mereka secara terperinci laporan pemeriksaan dan membantu mereka memahami kereta yang mahu mereka beli,” tambah beliau.

Sejak kemunculan pada tahun 2018, myTukar telah berkembang menjadi satu pasaran dalam talian yang menawarkan pelbagai servus untuk semua aspek pemilikan kenderaan. Platform digital jenama itu membenarkan pengguna membeli dan menjual kenderaan dengan mudah, malah juga boleh dilakukan dari rumah. Jenama ini juga menyediakan pelbagai lagi khidmat selepas jualan lain, seperti insurans dan juga servis.

Pada masa hadapan myTukar bersedia untuk mengembangkan lagi kewujudan fizikal mereka dengan pembukaan lebih banyak pusat pameran di seluruh negara. Enam outlet kini dalam perancangan, termasuk di Pulau Pinang, Melaka dan Seremban.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required