JPJ eBid: Siri nombor plat PQM bakal dibuka bidaan

JPJ eBid: Siri nombor plat PQM bakal dibuka bidaan

Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) telah mengumumkan siri plat nombor pendaftaran, PQM, bakal dibuka untuk bidaan menerusi platform dalam talian JPJ eBid.

Siri nombor plat terkini dari Pulau Pinang, PQM ini akan mula dibuka bidaan pada 11 September 2022. Tempoh bidaan menerusi JPJ eBid adalah selama lima hari, dan berakhir jam 10 malam pada 15 September. Seperti biasa, keputusannya akan dikeluarkan pada keesokan harinya, 16 September 2022. Kini keseluruhan proses adalah secara dalam talian, dan pembida akan menerima sebarang perkhabaran (sama ada baik atau sebaliknya) menerusi e-mel.

Sekarang ni lebih mudah mendapatkan siri plat nombor yang diingini tanpa menggunakan khidmat pihak ketiga (termasuk runner), malah boleh menjimatkan kos serta masa. Anda boleh rujuk artikel kami sebelum ini berkenaan dengan JPJ eBid termasuk cara-cara yang diperlukan untuk membida nombor pendaftaran yang diingini.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required