Puspakom akan buka hari Sabtu, 24 September ini di cawangan terpilih untuk penuhi permintaan tinggi

Puspakom akan buka hari Sabtu, 24 September ini di cawangan terpilih untuk penuhi  permintaan tinggi

Pusat Pemeriksaan Kenderaan Berkomputer, Puspakom Sdn. Bhd. (Puspakom) mengumumkan bahawa beberapa cawangannya yang terpilih akan dibuka pada Sabtu 24 September nanti, bermula pukul 8 pagi hingga 5 petang. Langkah ini diambil bagi memenuhi permintaan pelanggan yang tinggi, sama seperti yang dibuat pada Sabtu lalu.

Sejumlah 16 cawangan Puspakom akan terlibat. Di Lembah Klang, cawangan yang akan beroperasi pada tarikh berkenaan adalah Wangsa Maju, Petaling Jaya, Shah Alam dan Padang Jawa. Manakala di kawasan Utara pula membabitkan cawangan Alor Setar, Mak Mandin (Pulau Pinang) dan Gopeng (Perak), sementara di Selatan pula cawangan yang dibuka pada Sabtu tersebut adalah Johor Bahru, Kluang dan Pasir Gudang.

Untuk kawasan Pantai Timur, cawangan yang dibuka pada 24 September tersebut adalah Kuantan dan Kota Bharu, dan di kawasan Timur Malaysia pula membabitkan cawangan Kota Kinabalu dan Kuching.

Bagi mereka yang mahu membuat pemeriksaan pada tarikh berkenaan, anda terlebih dahulu perlu membuat temujanji menggunakan aplikasi MyPuspakom. Mereka yang tidak mempunyai temu janji tidak akan dilayan.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required