BMW rai Hari Malaysia ke-59 dan ulangtahun M ke-50 dengan himpunan terbesar BMW M disertai 120 unit M!

BMW rai Hari Malaysia ke-59 dan ulangtahun M ke-50 dengan himpunan terbesar BMW M disertai 120 unit M!

Jika anda terserempak dengan deretan jentera BMW M pada 16 September lalu, ia adalah perhimpunan terbesar jentera BMW M bagi meraikan Hari Malaysia ke-59 dan ulangtahun M ke-50. Ia dianjurkan oleh BMW Malaysia dan Kelab Pemilik M Malaysia.

Perhimpunan M terbesar di Malaysia ini menyaksikan lebih 120 kenderaan BMW M daripada pelbagai jenis model dan generasi yang mengambil bahagian dan berhimpun di pusat membeli-belah LaLaport bagi meraikan dua hari terpenting itu.

“Tahun ini, bagi memperingati lima dekad sebagai satu pasukan dan semangat bersatu untuk BMW M, serta perpaduan rakyat Malaysia yang meraikan Hari Malaysia ke-59, kami meraikannya dengan perhimpunan ini. Kami berharap ia dapat memperkukuhkan lagi hubungan rapat di kalangan komuniti BMW M di sini,”kata Hans de Visser, Pengarah Urusan BMW Group Malaysia.

Tambah beliau lagi, “Dalam memperingati ulangtahun ke-50 BMW M, kami benar-benar terharu dengan sokongan padu semua pemilik dan peminat jentera ini di Malaysia, yang kebanyakannya telah bersama kami selama ini, dalam usaha untuk menaikkan jenama tersebut dalam sukan permotoran.

“Sokongan mereka yang tidak berbelah bahagi adalah penting kepada kejayaan kami di sini, dan contoh sebenar perpaduan dan kebanggaan yang ditunjukkan oleh komuniti BMW M Malaysia.”

Sebagai sebahagian daripada sambutan Hari Malaysia, BMW Group Malaysia juga berusaha memberi anugerah kepada model BMW M paling lama yang masih ada bagi setiap siri model di negara ini. Pencarian itu diadakan melalui peraduan seluruh negara yang diadakan pada Mei tahun ini. Enam model M berbeza dari masa lalu dan sekarang telah dianugerahkan termasuk BMW M535i E12 1981, BMW M3 E30 1988, BMW M5 E39 1991, BMW M6 E63 2006, BMW M4 F82 2015, dan BMW M2 F87 2017.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required