Rapid KL tawarkan promosi pas perjalanan bulanan My50 beli satu percuma 1 sempena 10.10

Rapid KL tawarkan promosi pas perjalanan bulanan My50 beli satu percuma 1 sempena 10.10

Bagi penduduk Lembah Klang yang sering kali menggunakan pengangkutan awam kendalian Rapid KL, untuk bulan Oktober ini, syarikat berkenaan menawarkan promosi beli satu percuma satu untuk pas perjalanan bulanan My50 sempena dengan 10.10. Ia lebih kurang dengan promosi B1F1 yang dianjurkan pada bulan lalu.

Menurut Rapid KL, tempoh pendaftaran untuk menyertai promosi ini adalag sehingga 7 Oktober ini dan pengguna boleh menebus pas berkenaan pada 10 Oktober 2022. Ia adalah langkah penjimatan yang mengujakan, bayangkan dengan RM50, pas berkenaan boleh dimiliki oleh dua individu.

Apa yang perlu dilakukan ialah pengguna baharu perlu memuat turun aplikasi Rapid KL Pulse untuk pendaftaran. Isikan butiran peribadi untuk kedua-dua penerima menerusi aplikasi berkenaan. Jika permohonan anda berjaya, anda akan menerima pengesahan menerusi e-mel sebelum 10 Okober ini untuk menebus pas berkenaan.

Penebusan boleh dilakukan di stesen LRT KL Sentral (East Wing) dan Hab Bas Pasar Seni pada 10 Oktober. Kedua-dua penerima perlu hadir untuk sesi penebusan berkenaan, berserta dengan MyKad dan e-mel pengesahan. Ops…sebelum terlupa, promosi ini hanya untuk pengguna baharu My50 sahaja.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required