ERL beri 30% diskaun untuk tiket pergi-balik stesen Putrajaya, Cyberjaya pada 8 Okt sempena HSN 2022

ERL beri 30% diskaun untuk tiket pergi-balik stesen Putrajaya, Cyberjaya pada 8 Okt sempena HSN 2022

Express Rail Link Sdn Bhd (ERL) telah mengumumkan pemberian diskaun sebanyak 30% bagi tambang tiket pergi-balik bagi perkhidmatan tren KLIA Ekspres untuk stesen Putrajaya dan Cyberjaya. Tambang istimewa ini hanya ditawarkan pada 8 Oktober 2022 (sabtu) dari jam 5 pagi hingga 5 petang sempena dengan Hari Sukan Negara (HSN) 2022 yang bakal berlangsung esok di Dataran Istana Kehakiman, Putrajaya.

Menurut ERL, untuk mendapatkan diskaun ini, pengguna perlu membeli tiket di kaunter tiket KL Sentral, Bandar Tasik Selatan atau Salak Tinggi. Dengan hanya sebut “Tambang Istimewa Hari Sukan Negara/Hari Sukan Negara Special Fares” semasa pembelian tiket membolehkan anda memperoleh diskaun terbabit.

Jika membeli tiket di KL Sentral, kadar tambang berserta diskaun ialah RM19.60 bagi dewasa dan RM8.90 bagi kanak-kanak. Sekiranya membeli tiket di Bandar Tasik Selatan pula, tiket yang perlu dibayar ialah RM11 (dewasa) dan RM5 (kanak-kanak). Dan bagi yang membeli tiket di Salak Tinggi pula, hanya RM6.60 untuk dewasa dan RM3 bagi kanak-kanak.

Jadi, inilah masanya untuk merasa menaiki tren KLIA Ekpres dengan harga yang lebih murah, dan tak perlulah memandu ke Putrajaya atau Cyberjaya esok untuk menyertai pelbagai aktiviti menarik sempena HSN 2022.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required