Volkswagen Setia Alam dilancarkan – pusat 4S ke-18 di Malaysia, yang ke-3 dikendalikan Goh Brothers Motor

Volkswagen Setia Alam dilancarkan – pusat 4S ke-18 di Malaysia, yang ke-3 dikendalikan Goh Brothers Motor

Volkswagen and Passenger Cars Malaysia (VPCM), dengan kerjasama Goh Brothers Motor, telah melancarkan pusat 4S Volkswagen terbaharu yang terletak di Setia Alam, Selangor. Volkswagen Setia Alam ini merupakan wakil pengedaran Volkswagen ke-18 di negara ini dan cawangan ketiga yang dikendalikan oleh Goh Brothers Motor selepas cawangan Juru dan Ipoh.

Berkeluasan 60,000 kaki persegi, fasiliti empat tingkat ini menampilkan identiti korporat terkini Volkswagen, menempatkan ruang pameran seluas 2,970 kaki persegi yang mampu mempamerkan sehingga 8 unit kereta dan juga ruang lounge yang selesa untuk para pelanggan.

Selain itu, ia turut menempatkan dua tingkat pusat servis yang berkeluasan 10,200 kaki persegi. Dikendalikan oleh 15 juruteknik berpengalaman, fasiliti ini boleh mengendalikan sehingga 30 kenderaan Volkswagen sehari.

Sempena dengan pelancaran Volkswagen Setia Alam, pelanggan yang belum menyelenggara kereta mereka melebihi enam bulan diundang untuk membawanya ke cawangan ini dan akan diberikan diagnostik keselamatan 20-mata percuma sepanjang Oktober ini.

Volkswagen Setia Alam dilancarkan – pusat 4S ke-18 di Malaysia, yang ke-3 dikendalikan Goh Brothers Motor

“Pembukaan cawangan ini turut mengembangkan rangkaian pengedaran dan menperkukuhkan jenama Volkswagen di negara ini. Tahniah kepada Goh Brothers kerana membuka cawangan ini dan kami hargai komitmen mereka terhadap jenama ini,” ujar Erik Winter selaku pengarah urusan VPCM.

Pengarah urusan Goh Brothers, Goh Kian Sin pula berkata, “Dengan mengembangkan perniagaan di kawasan baharu ini, Volkswagen Setia Alam disasarkan untuk memberikan perkhidmatan buat para pelanggan d kawasan sekitar termasuk Shah Alam dan Klang. Kami mengalu-alukan kedatangan peminat dan pelanggan Volkswagen untuk berkunjung ke pusat 4S kami dan nikmati pengalaman pemilikan dengan Goh Brothers Motor.”

Volkswagen Setia Alam terletak di U13, 22 A Persiaran Setia Dagang Seksyen, Setia Alam, 40170 Shah Alam, Selangor. Cawangan ini dibuka dari Isnin hingga Ahad dari jam 8.30 pagi hingga 5.30 petang, tetapi perkhidmatan selepas jualan hanya beroperasi dari Isnin hingga Sabtu.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required