Jalan Raja tutup hingga 22 Okt sempena Fiesta Penjaja, Peniaga & Usahawan di Dataran Merdeka

Jalan Raja tutup hingga 22 Okt sempena Fiesta Penjaja, Peniaga & Usahawan di Dataran Merdeka

Polis Daerah Dang Wangi telah mengumumkan penutupan Jalan Raja di ibu kota KL yang dilaksanakan sehingga jam 4 pagi pada 22 Oktober bagi kelancaran acara Fiesta Mega Penjaja, Peniaga & Usahawan Kecil 2022 yang bakal berlangsung di Dataran Merdeka.

Menurut Ketua Polis Daerah Dang Wangi ACP Noor Dellhan Yahaya, penutupan Jalan Raja bermula dari persimpangan Jalan Tun Perak/Jalan Tuanku Abd Rahman (Jalan TAR), ke persimpangan Jalan Raja/Jalan Leboh Pasar Besar.

“Sehubungan itu, bagi pengguna jalan raya dari arah Jalan TAR menuju ke Jalan Kinabalu boleh membelok ke kanan melalui Bulatan Dato Onn untuk ke Jalan Kinabalu semula.

Jalan Raja tutup hingga 22 Okt sempena Fiesta Penjaja, Peniaga & Usahawan di Dataran Merdeka

“Manakala pengguna jalan raya dari Jalan Sultan Hishamuddin boleh membelok ke kanan di Jalan Leboh Pasar Besar untuk ke Jalan TAR dan seterusnya ke Jalan Raja Laut semula,” katanya menerusi kenyataan yang dikeluarkan.

Tambah beliau lagi, bagi orang ramai yang ingin berkunjung ke fiesta berkenaan, agar tidak meletakkan kenderaan di tepi jalan di sekitar Dataran Merdeka hingga menyebabkan gangguan lalu lintas.

Dalam masa yang sama, orang ramai juga dinasihati mengikut arahan pegawai polis yang bertugas di lokasi bagi memastikan kelancaran aliran trafik sewaktu acara berlangsung.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required