Isuzu buka cawangan 3S berimej korperat baru sulung

Isuzu buka cawangan 3S berimej korperat baru sulung

Isuzu Malaysia hari ini memperkenalkan cawangan dengan penampilan imej korporat baru oleh Autoexec Corporation 3S Centre, di Kuala Lumpur.

Cawangan ini menampilkan imej jenama yang kuat untuk mencerminkan perubahan wajah depan perniagaan Isuzu di sini. Elemen rekaan moden dan kemudahan yang dipertingkatkan dihadirkan bagi memastikan pelanggan bukan sekadar membeli barisan produk yang bagus, tetapi turut menerima layanan jualan dan lepas jualan yang cemerlang di bawah satu bumbung,” ujar Ketua Pegawai Eksekutif Isuzu Malaysia, Shunsuke Okazoe.

Pusat 3S terbaru Autoexec Corporation terletak di atas kawasan dengan keluasan 1,400 meter persegi di Jalan Jinjang Permai di pinggir Kuala Lumpur dan menawarkan barisan lengkap produk serta servis Isuzu, dari trak pikap Isuzu D-Max hinggalah kepada lori tugasan ringan, medium, berat dan juga penggerak utama (prime mover).

Bilik pamerannya menampilkan ruang berpendingin di mana trak pikap dipamerkan serta lori juga ditunjukkan di bawah kawasan berbumbung untuk keselesaan semua. Cawangan ini juga menempatkan ruang servis luas yang boleh menampung sehingga empat kenderaan tugasan ringan serta dua trak tugasan sederhana dalam satu masa. Pelanggan yang membawa kenderaan mereka untuk pemeriksaan lepas jualan boleh menikmati hidangan ringan yang disediakan di ruang menunggu yang sangat selesa sementara juruteknik terlatih melayani keperluan
kenderaan Isuzu mereka.

Isuzu buka cawangan 3S berimej korperat baru sulung

Cawangan Isuzu selepas ini juga akan dibezakan dengan penggunaan logo Isuzu baru yang ditampilkan di depan bangunan serta di menara logo khas di gerbang masuk ke premis. Pusat 3S, yang khususnya menawarkan penjagaan lepas jualan untuk trak juga menampilkan ruang yang cukup luas bagi memudahkan parkir serta pengendalian keluar-masuk.

Di dalam, cawangan baru ini juga hadir dengan penampilan lebih berkarismatik dengan ciri khusus sebagai panduan mudah untuk pengunjung mengetahui keseluruhan tataletak di premis berkenaan. Cawangan Autoexec Corporation di Kuala Lumpur menjadi cawangan pertama yang menampilkan wajah baru ini dan langkah sama akan diikuti di seluruh negara selepas ini. Peralihan dan perubahan ini akan mengambil masa hampir dua tahun untuk diselesaiakan dengan keseluruhan rangkaian dijangka akan mempamerkan identiti baru ini menjelang Disember 2024.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required