Mitsubishi Motors Malaysia buka pusat 3S di Kluang

Mitsubishi Motors Malaysia buka pusat 3S di Kluang

Mitsubishi Motors Malaysia (MMM) dengan kerjasama K.M. Lim Auto telah pun melancarkan pusat 3S baharu di Kluang, Johor. Buat setakat ini, MMM telah pun mempunyai tujuh bilik pameran di Johor.

Dengan bangunan seluas 10,000 kaki persegi, pusat 3S baharu ini kelihatan menarik dengan menampilkan identiti korporat Mitsubishi. Di samping menyediakan pusat servis dengan tiga petak penyelenggaraan, pusat 3S baharu ini turut menempatkan ruang lounge untuk pelanggan, kemudahan WiFi percuma dan sudut permainan kanak-kanak.

“Selaras dengan rancangan perniagaan Mitsubishi Motors, kami terus memajukan pengembangan rangkaian pengedaran kami untuk meningkatkan tahap kepuasan pelanggan. Matlamat kami adalah untuk menerokai lokasi baharu dan memperkembangkan jualan dan perkhidmatan selepas jualan kami bagi memenuhi permintaan yang kian meningkat bagi jenama Mitsubishi dengan rangkaian yang diperluaskan dan memudahkan pelanggan untuk berkunjung ke bilik pameran dan pusat servis berhampiran mereka,” kata Shinya Ikeda, CEO MMM.

Mitsubishi Motors Malaysia buka pusat 3S di Kluang

Pusat 3S baharu ini terletak di No. 39, Jalan Tasik Indah 1/1, Taman Tasik Indah, 86000 Kluang
yang mudah diakses memandangkan ia dekat dengan jalan utama di kawasan Sierra Heights.

“K.M. Lim Auto telah pun menceburi perniagaan automotif sejak 1986. Kami mengalu-alukan kedatangan mereka dalam keluarga Mitsubishi dan berasa yakin dengan bilik pameran baharu ini mampu meningkatkan lagi jenama kami di Kluang,” tambah Ikeda.

Waktu operasi bagi pusat 3S baharu ini adalah dari jam 8.30 pagi hingga 7 malam dari Isnin hingga Jumaat, 9 pagi hingga 6 petang pada hari Sabtu dan 10 pagi hingga 5 petang pada Ahad.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required