ACE 2022: Yinson GreenTech bawa Hyprdrive, chargEV dan Oyika ke SCCC – tawaran khas tersedia

ACE 2022: Yinson GreenTech bawa Hyprdrive, chargEV dan Oyika ke SCCC – tawaran khas tersedia

Dengan permotoran elektrik semakin diterima di negara kita, permintaan untuk pengecas kenderaan elektrik juga meningkat selari. Semasa acara paultan.org Auto Car Expo (ACE) 2022 yang sedang berlangsung di Setia City Convention Centre (SCCC), salah satu penajanya adalah penyedia khidmat tersebut, iaitu Yinson GreenTech, bersama Petron dan myTukar.

Yinson Greentech membawa tiga jenama yang ditawarkan untuk solusi kenderaan elektrik, iaitu Hyprdrive, chargEV dan Oyika, ke tapak acara ACE 2022.

Bagi Hyprdrive, ia adalah program pajakan kenderaan elektrik korporat yang ditawarkan untuk perniagaan yang mahu beralih kepada kenderaan tanpa emisi, dengan produk yang merangkumi segmen penumpang dan juga komersial. Jika syarikat anda mendaftar minat di ACE 2022 dengan deposit RM500, anda akan layak untuk menerima diskaun pajakan istimewa yang termasuk pelbagai pakej pengecas serta hadiah misteri bernilai RM200. Jika mendaftar terus juga, anda akan menerima keahlian chargEV percuma selama setahun.

chargEV adalah satu penyedia infrastruktur ternama di Malaysia, dan pelbagai pengecas AC dan DC mereka dibawa ke ACE 2022. Bagi acara ini, chargEV memberikan tawaran eksklusif antaranya yuran langganan RM200 (biasanya RM240 setahun). Tanpa langganan ini, pengecas chargEV juga boleh digunakan dengan bayaran setiap kali digunakan.

Menyertai Hyprdrive dan chargEV dari Yinson GreenTech adalah Oyika, untuk segmen kenderaan dua roda. Dua motosikal elektrik Oyika dibawa ke tapak acara, bersama infrastruktur penukaran baterinya. Motosikal elektrik Oyika ini akan mula memasuki pasaran pada tahun hadapan, dan sekiranya berminat, anda boleh mendaftar di ACE 2022 untuk menerima maklumat terkini berkenaannya.

Ditaja bersama oleh Petron, Yinson GreenTech dan myTukar, ACE 2022 menyediakan banyak tawaran istimewa untuk pembeli. Sebagai contoh, 200 pelanggan terawal yang membuat tempahan kenderaan baru akan menerima gabungan baucar bernilai RM2,500 yang terdiri daripada baucar RM500 bagi filem penapis haba V-Kool, RM500 bagi baucar Dodomat, baucar RM500 untuk penapis udara Blueair, baucar RM500 Recaro untuk kerusi keselamatan kanak-kanak dan baucar RM500 DK Schweizer bagi balutan kulit kustom untuk ruang dalaman kenderaan. Bukan itu saja, 100 pelanggan pertama yang menempah kereta baru di ACE 2022 akan menerima baucar petrol Petron bernilai RM50.

ACE 2022: Yinson GreenTech bawa Hyprdrive, chargEV dan Oyika ke SCCC – tawaran khas tersedia

myTukar juga menawarkan baucar RM1,000 bagi 25 pelanggan pertama yang membuat tempahan kereta terpakai atau trade-in kenderaan mereka menerusi platform berkenaan. Mereka yang trade-in kenderaan akan menerima baucar RM500 masing-masing untuk V-Kool dan Blueair. Sementara 25 lagi pelanggan terawal yang membuat tempahan kereta terpakai akan menerima baucar RM500 untuk Dodomat dan RM500 untuk kerusi kanak-kanak Recaro. Jika anda trade-in kenderaan dan menempah kereta terpakai lain sekaligus, jumlah baucar akan meningkat kepada RM1,500.

Hadiah tidak berakhir di situ. Tempahan kereta baru yang telah disahkan pula akan membolehkan anda untuk layak dalam cabutan bertuah dengan tawaran pelbagai hadiah, termasuk 10 telefon pintar bernilai RM2,300 setiap satu dan hadiah utama terdiri daripada pakej percutian untuk dua orang bernilai RM10,000!

Walaupun dengan peraturan pandemik Covid-19 yang semakin longgar kini, kami masih akan mengambil langkah berjaga-jaga untuk memastikan keselamatan semua orang. Pengunjung adalah digalakkan untuk menggunakan pelitup muka sepanjang masa ketika berada di dalam ruang pameran, dan cecair sanitasi tangan juga akan diletakkan di beberapa tempat di sepanjang acara berlangsung.

Sekiranya anda tidak berada berdekatan dengan Setia Alam, atau hujung minggu ini anda sibuk dengan aktiviti lain, jangan risau kerana anda juga boleh membeli di ACE 2022 melalui platform dalam talian acemalaysia.my yang disediakan.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required