JPJ eBid: Plat nombor SYW dan JVU sedia dibida

Kali ini giliran siri nombor pendaftaran terkini dari Johor dan Sabah dibuka untuk bidaan menerusi platform dalam talian, JPJ eBid.

Menurut Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ), siri nombor pendaftaran terkini Sabah, SYW, dibuka bidaan mulai hari ini, 9 November, dan ia berlangsung selama lima hari iaitu sehingga jam 10 malam pada 13 November 2022. Seperti biasa, keputusannya akan keluar pada keesokan harinya, 14 November. Keseluruhan proses kini secara dalam talian, dan pembida akan menerima berita baik (atau buruk) menerusi e-mel.

Manakala bagi siri nombor pendaftaran terkini dari Johor pula, JVU, bidaannya bakal dibuka bermula esok, 10 November dan akan berakhir jam 10 malam pada 14 November 2022. Keputusannya akan dikeluarkan sehari selepas bidaan ditutup iaitu pada 15 November ini.

Sekarang ni lebih mudah mendapatkan siri plat nombor yang diingini tanpa menggunakan khidmat pihak ketiga (termasuk runner), malah boleh menjimatkan kos serta masa. Anda boleh rujuk artikel kami sebelum ini berkenaan dengan JPJ eBid termasuk cara-cara yang diperlukan untuk membida nombor pendaftaran yang diingini.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required