Puspakom umum cawangan di Selangor, Pulau Pinang dan Negeri Sembilan ditutup pada 18 November 2022

Puspakom umum cawangan di Selangor, Pulau Pinang dan Negeri Sembilan ditutup pada 18 November 2022

Puspakom telah mengumumkan semua cawangannya di Selangor, Pulau Pinang dan Negeri Sembilan akan ditutup pada 18 November 2022, Jumaat ini. Ia susulan pengisytiharaan cuti umum oleh ketiga-tiga negeri terbabit sempena dengan Pilihanraya Umum ke-15 (PRU15), yang bakal berlangsung pada 19 November ini.

Menurut Puspakom, pelanggan yang terkesan dengan penutupan cawangan ini boleh menjadualkan semula temujanji secara dalam talian iaitu MyPuspakom, sebelum 18 November. Jika pelanggan tidak mahu menjadualkan semula temujanji, mereka akan menerima pulangan semula bayaran secara automatik dan tempahan temujanji perlu dibuat sekali lagi pada masa akan datang. Puspakom turut memaklumkan, cawangannya juga akan dibuka pada 26 November, Sabtu hadapan.

Untuk yang bakal memandu jauh pulang ke kampung halaman bagi menunaikan tanggungjawab mengundi, jangan lupa periksa keadaan kenderaan anda. Pastikan kenderaan anda berada dalam keadaan selamat untuk dipandu. Selain itu, pastikan juga baki dalam kad Touch ‘n Go atau e-wallet anda mencukupi untuk pembayaran kadar tol.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required