ACO Tech adakan sesi maklumbalas dengan pengguna berkaitan perisian GKUI dan Atlas — 3.30pm hari ini

ACO Tech adakan sesi maklumbalas dengan pengguna berkaitan perisian GKUI dan Atlas — 3.30pm hari ini

Kepada pemilik kenderaan Proton, jika anda pernah menghadapai masalah dengan head unit Atlas dan GKUI kereta anda, itu bukanlah masalah terpencil. Ramai pemilik yang berdepan situasi sama. Dan untuk itu, ACO Tech, syarikat yang bertanggungjawab terhadap sistem berkenaan, akan mengadakan sesi bersama pengguna.

“Kami ambil maklum ramai pengguna Atlas dan GKUI sedang berdepan dengan masalah dengan IHU mereka. Kami mohon maaf atas perkara itu. Dalam usaha kami untuk memperbaiki pengalaman pengguna, kami ingin menjemput semua pengguna untuk bersama dalam sesi perbincangan di Discord, dan anda boleh berkongsi maklum balas secara langsung dengan kami,” jelas satu hantaran ACO Tech di laman Facebooknya semalam.

Sesi berkenaan akan berlangsung pada 3.30 pm hari ini (15 Disember 2022) di platform Discord dan anda boleh ikut serta melalui pautan ini. “Maklum balas anda sangat bernilai, dalam usaha kami untuk memberikan pengalaman pengguna yang lebih baik,” jelas syarikat itu.

Jika anda tak dapat ikut serta hari ini, anda boleh berhubung dengan ACO Tech melalui Facebook atau isi borang di laman rasmi syarikat itu untuk menyatakan pengalaman penggunaan anda.

Julai lalu, kemaskini over-the-air (OTA) bagi Proton X50 untuk beralih daripada Geely Smart Ecosystem (GKUI) kepada Atlas (ACO Tech Local Automotive Services) mula diperkenalkan. Pertama kali diumum pada September 2021, OS infotainmen yang dibangunkan di Malaysia itu menampilkan wajah baru dan didakwa memberikan lebih banyak penambahbaikan berbanding versi GKUI.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required