Kunjungilah Porsche Centre Johor Bahru pada 17-18 Disember untuk hari terbuka ‘Porsche Pre-Owned Car’

Kenderaan Porsche adalah unik dan tersendiri. Bak kata pepatah,”Tiada Porsche yang lama, hanya pemilik barunya sahaja. Apabila memandu kenderaan ‘Porsche Pre-Owned’, sensasinya sama seperti ketika ia mula-mula keluar dari kilang dahulu. Untuk memiliki kenderaan Porsche seakan-akan menunaikan impian, dengan pertalian emosi terpaut sepanjang zaman.

Dengan setiap kenderaan ‘Porsche Pre-Owned’, pemeriksaan 110-poin bertauliah, mengikut garis panduan global Porsche akan dijalankan. Nikmati ketenangan pemilikan yang lebih dijamin apabila mengetahui bahawa semua kenderaan Porsche Approved diselenggara menggunakan alat ganti tulen, dan datang dengan jaminan 24-bulan dan ‘Porsche Roadside Assistance’.

Ingin mencari kenderaan Porsche Approved impian anda? Datanglah mengunjungi Porsche Centre Johor Bahru untuk hari terbuka ‘Porsche Pre-Owned Car’ yang berlangsung dari 17 – 18 Disember 2022 ini.

Dari kereta sports dua pintu ikonik 718 Cayman hinggalah model empat pintu bergaya Panamera dan disertai juga oleh SUV popular seperti Cayenne dan Macan, terdapat banyak pilihan untuk ditinjau. Anda pastinya akan menemui sesuatu yang menarik perhatian jika meluangkan masa hujung minggu nanti di Porsche Centre Johor Bahru.

Kunjungilah Porsche Centre Johor Bahru pada 17-18 Disember untuk hari terbuka ‘Porsche Pre-Owned Car’

Selain itu, program penilaian kenderaan juga turut disediakan melalui temujanji sekiranya anda berminat untuk ‘trade-in’ Porsche semasa anda.

Sertai dunia Porsche dengan mendaftar minat anda untuk hari terbuka ‘Porsche Pre-Owned Car’ di Porsche Centre Johor Bahru, pada 17 dan 18 Disember ini, dari 10 pagi hingga 5 petang.