Proton serah 28 unit SUV X70 kepada KPDN – bakal digunakan untuk kelancaran aktiviti penguatkuasaan

Proton serah 28 unit SUV  X70 kepada KPDN –  bakal digunakan untuk kelancaran aktiviti penguatkuasaan

Proton telah menyerahkan sejumlah 28 unit SUV X70 kepada Kementerian Perdagangan Dalam Negeri (KPDN) menerusi Spanco Snd Bhd pada 17 Januari lalu. Menurut Proton, X70 yang diserahkan kepada KPDN itu akan digunakan bagi kelancaran aktiviti penguatkuasaan yang dijalankan oleh kementerian terbabit.

Majlis penyerahan ini berlangsung di perkarangan kementerian berkenaan di Putrajaya. Ia diserahkan sendiri oleh Wan Ahmad Fadzli selaku Timbalan pengarah, Pejabat CEO, Pengurusan Kereta Terpakai & Jualan Korporat Proton Edar dan Fazli Hisham, Ketua Jabatan Jualan Korporat Proton Edar. Kemudian Ketua Setiausaha KPDN bakal mengagihkan X70 terbabit kepada semua KPDN negeri.

Sebelum majlis berlangsung, satu program taklimat kenderaan telah diadakan oleh Proton dan pengurus kenderaan kerajaan Spanco kepada pegawai penguatkuasaan jabatan yang berlangsung di Spanco Services, Bandar Baru Bangi.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required