Kuala Lumpur Bike Show 2023 bakal berlangsung 24 hingga 27 Sept – sasar jadi pameran premier di Asia

Kuala Lumpur Bike Show 2023 bakal berlangsung 24 hingga 27 Sept – sasar jadi pameran premier di Asia

Tahun ini buat pertama kalinya, Kuala Lumpur Bike Show 2023 (KLBS 2023) akan dilangsungkan di World Trade Centre (WTC) Kuala Lumpur, pada 24 hingga 27 Ogos ini. Mengikut perancangan, acara selama empat hari itu akan dibuka dari jam 10 pagi hingga 10 malam setiap hari.

KLBS 2023 dianjurkan oleh Moventuum Sdn Bhd dan Bayu D Enterprise (Majalah Roda-Roda), dengan sasaran menjadikan ia sebagai satu pameran motosikal utama di rantau Asia dan melibatkan pelbagai bahagian seperti pelancaran model baru dan inovasi, pembentangan topik berkenaan motosikal, pameran serta jualan motosikal, aktiviti luar serta pelbagai lagi.

“KLBS 2023 melibatkan pelbagai elemen yang akan memberi impak besar, membenarkan pemain industri untuk menunjukkan produk serta servis terbaru mereka, dan pengunjung boleh menikmati pengalaman emosi baru dalam dunia gaya hidup bermotosikal,” kata pengarah urusan Moventuum Sdn Bhd, Farouk Nurish.

Selain pengunjung dan peserta dalam negara, KLBS 2023 juga akan mengadakan usaha promosi yang mensasarkan penunggang dan penggemar motosikal dari negara jiran seperti Singapura, Thailand dan Indonesia, bersama dengan kempen yang lebih meluas di sekitar Asia.

Beberapa kategori untuk tiket masuk KLBS 2023 telah ditetapkan, dengan antaranya bagi satu hari adalah RM38 untuk dewasa dan RM19 untuk kanak-kanak bawah 12 tahun, sementara untuk empat hari adalah RM68 untuk dewasa dan RM38 untuk kanak-kanak bawah 12 tahun.

Walaupun begitu, anda boleh mendapatkan tiket ini dengan harga lebih murah apabila membeli sebelum 31 Mei 2023. Informasi lanjut untuk KLBS 2023 boleh didapati melalui laman www.kualalumpurbikeshow.com.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required