Porsche Approved Pre-Owned Cars Day di JB, Penang Mei 2023 — jaminan 3-tahun Porsche Approved

Kereta Porsche direka dalam banyak bentuk dan saiz, tetapi ada satu perkara yang menyatukan semua itu: keupayaannya untuk memberikan pengalaman pemanduan yang mengujakan daripada seorang pemandu kepada yang berikutnya. Jadikan mimpi anda untuk memiliki ikon permotoran ini sebagai kenyataan di Porsche Approved Pre-Owned Cars Day yang bakal diadakan di Porsche Centre Pulau Pinang dari 20-21 Mei 2023 dan Porsche Centre Johor Bahru dari 27-28 Mei 2023.

Di acara itu, anda boleh meneroka pelbagai barisan model Porsche terpakai yang disesuaikan untuk keperluan anda. Sama ada anda lebih cenderung untuk memanfaatkan kepelbagaian penggunaan SUV seperti Cayenne atau Macan, kereta sporty yang mewah seperti Panamera, model elektrik canggih dan berprestasi seperti Taycan, model pemanduan dinamik seperti 718 Boxster dan Cayman, atau kereta sport dengan sejarah panjang enam dekad seperti 911, sentiasa ada sebuah Porsche yang akan memikat hati.

Eksklusif untuk acara ini, anda boleh berlapang fikiran bagi aspek pemilikannya, dengan adanya jaminan Porsche Approved yang disertakan sekali, memastikan anda tidak perlu ragu-ragu dengan model Porsche yang ingin dimiliki.


Gambar Porsche Cayenne oleh Annice Lyn

Jika ingin trade-in kenderaan sedia ada, Porsche Approved Pre-Owned Cars Day turut menawarkan program penilaian kenderaan yang termasuk sekali servis cucian kereta percuma ketika kereta anda dinilai di acara ini nanti. Setiap trade-in yang berjaya akan diberi juga ganjaran berupa baucar Porsche Lifestyle bernilai RM1,000, membolehkan anda menikmati kemewahan yang disediakan melalui koleksi Porsche Lifestyle.

Jika sudah lama anda ingin menjadi pemilik kenderaan Porsche, Porsche Approved Pre-Owned Cars Day merupakan acara yang tepat untuk anda hadir. Berkunjunglah ke Porsche Centre Pulau Pinang (20-21 Mei 2023) dan Porsche Centre Johor Bahru (27-28 Mei 2023) dari pukul 10 pagi hingga 5 petang untuk merealisasikan impian anda.