Ducati buka pusat sehenti baru di Kuala Lumpur

Ducati buka pusat sehenti baru di Kuala Lumpur

Ducati Malaysia dalam langkah memberikan perkhidmatan yang lebih baik kepada pengguna telah membuka sebuah pusat sehenti baru untuk motosikal jenama Itali tersebut, yang dikenali sebagai Ducati Kuala Lumpur di Wisma Pahlawan, Jalan Sultan Sulaiman, Kampung Attap, 50000 Kuala Lumpur.

Terletak di aras bawah sebuah bangunan dengan keluasan 6,557 kaki persegi, Ducati Kuala Lumpur bukan setakat menempatkan ruang pameran, tetapi juga ruang servis dengan kapasiti menerima 100 buah motosikal setiap bulan. Selain daripada itu, ia juga mempunyai kawasan khas untuk produk Scrambler.

“Pembukaan Ducati Kuala Lumpur ini adalah satu pencapaian penting bagi kami – ia satu sambutan kepada pertumbuhan dan evolusi berterusan jenama ini dalam beberapa tahun kebelakangan ini. Selain daripada itu, ia juga merupakan satu tanda dedikasi kami kepada komuniti pemilik Ducati yang semakin berkembang di seluruh negara,” kata ketua pegawai operasi Ducati Malaysia, Dennis Michael.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required