Stesen Petronas di R&R Dengkil arah utara, Seremban arah selatan ditutup sementara untuk diselenggara

Bagi pengguna Lebuhraya Utara-Selatan, PLUS Berhad telah mengumumkan penutupan sementara stesen Petronas di R&R Dengkil (arah utara) dan R&R Seremban (arah selatan) bagi kelancaran kerja-kerja penyelenggaran.

Menurut PLUS, stesen Petronas di R&R Dengkil (arah utara) ditutup mulai hari ini (8 Jun) sehingga 16 April 2023. Manakala stesen Petronas di R&R Seremban (arah selatan) juga ditutup hari ini sehingga jam 3 pagi esok (9 Jun).

Penutupan sementara ini hanya melibatkan stesen Petronas sahaja dan bukannya keseluruhan kawasan R&R berkenaan. Di mana medan selera, tandas, surau dan kemudahan lain di R&R berkenaan masih beroperasi seperti sedia kala.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required