VPCM perkenalkan Pakej Jaminan Volkswagen untuk Golf GTI, Arteon – waranti tambahan, servis percuma

VPCM perkenalkan Pakej Jaminan Volkswagen untuk Golf GTI, Arteon – waranti tambahan, servis percuma

Volkswagen Passenger Cars Malaysia (VPCM) mengumumkan Pakej Jaminan Volkswagen (VAP) untuk semua model yang dilengkapi dengan IQ.Drive, yang buat masa ini ada pada Golf GTI dan Arteon R-Line 4Motion.

Dengan VAP, pemiliknya diberikan waranti pengeluar selama lima-tahun dan perbatuan tanpa had yang termasuk pakej penyelenggaran tiga-tahun/45,000 km. Ini merupakan alternatif kepada waranti standard dua-tahun yang diberikan untuk semua kereta yang dihantar dari 3 Julai 2023. Bantuan tepi jalan lima-tahun masih diberikan, sama ada dengan atau tanpa VAP.

“Kami tetap komited sepenuhnya dalam memberikan pelanggan kami dengan penawaran produk terbaik yang memenuhi keperluan mereka. Dengan VAP, pelanggan boleh terus beraya yakin bahawa kami telah melindungi mereka,” kata Pengarah Urusan baharu VPCM Denyu Bostandzhiev.

VPCM perkenalkan Pakej Jaminan Volkswagen untuk Golf GTI, Arteon – waranti tambahan, servis percuma

Beliau menambah, “Lebih-lebih lagi, pasukan juruteknik mahir kami memastikan kenderaan pelanggan diperiksa dengan teliti dan alat ganti yang memerlukan penggantian akan diganti. Penting juga untuk ambil perhatian bahawa kami hanya menggunakan alat ganti tulen bagi memastikan kebolehpercayaan dan prestasi berterusan kenderaan.”

Bergantung pada model terpilih, VAP bernilai dari RM8,000 hingga RM10,000. Buat masa ini, Golf GTI dijual pada harga atas jalan RM246,012 tanpa insurans. Sementara Arteon R-Line 4Motion pula berharga RM301,012. Semua harga ini tidak berubah dari sebelum dan termasuk VAP, jadi jika pembeli tidak mahu waranti tambahan ini, harganya dikurangkan.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required