Jimat hingga RM23k dengan Volkswagen Gemilang Deals – Tiguan, Golf GTI, Arteon R-Line 4Motion

Jimat hingga RM23k dengan Volkswagen Gemilang Deals – Tiguan, Golf GTI, Arteon R-Line 4Motion

Volkswagen Passenger Cars Malaysia (VPCM) sedang menganjurkan kempen Gemilang Deals, dan anda berpeluang menikmati penjimatan sehingga RM23,000 untuk model Volkswagen terkini yang kini ditampilkan dengan IQ.DRIVE.

Gemilang Deals yang dianjurkan sempena dengan sambutan Merdeka dan Hari Malaysia, melibatkan model SUV tiga-barisan tempat duduk Tiguan Allspace Elegance dan Tiguan Allspace R-Line, hot hatch Golf GTI, dan Arteon R-Line 4MOTION dengan penjimatan hingga RM23k, manakala Tiguan R-Line dengan diskaun RM15k. Sementara Tiguan Allspace Elegance dan Golf GTI, masing-masing diberikan rebat RM10k.

Kesemua model Volkswagen ini turut didatangkan dengan penyelenggaran percuma selama tiga-tahun serta waranti pengilang lima-tahun dan lima-tahun bantuan tepi jalan. Promosi bagi Gemilang Deals berlangsung sehingga 31 Oktober ini.

VPCM juga sedang menganjurkan siri jelajah yang berlangsung di pusat membeli-belah One UTama sehingga 10 September ini, dan kesemua model yang disebut di atas turut dipamerkan. Malah ia juga mempertontonkan model Golf R versi CKD yang bakal dilancarkan tidak lama lagi. Super hatch ini didatangkan dengan Pakej R Performance dan ekzos titanium Akrapovic, yang merupakan ciri standard dari kilang.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required