Lexus buka pusat 3S di K.Kinabalu – pertama di Sabah

Lexus buka pusat 3S di K.Kinabalu – pertama di Sabah

Lexus Malaysia telah melancarkan bilik pameran pertamanya di Kota Kinabalu, yang dikendalikan oleh Borneo Mobility Sabah. Berlokasi di Batu 5.5, Jalan Tuaran, Lexus Kota Kinabalu ini merupakan pusat 3S kedua untuk bahagian Timur Malaysia selepas pembukaannya di Kuching, Sarawak.

“Kami sangat teruja untuk melebarkan sayap ke Sabah, mendekatkan jenama unik kecemerlangan automotif kami kepada pelanggan kami di negeri ini dan menawarkan mereka akses kepada kemewahan berhampiran dengan mereka. Lexus berbangga dengan menawarkan pengalaman mengikut kehendak dan pilihan pelanggan pelanggan,” kata Datuk Ravindran Kurusamy, presiden Lexus Malaysia.

Tambahnya, dengan model-model Lexus baharu yang bakal diperkenalkan dalam tempoh beberapa tahun akan datang, kami gembira kerana kini pelanggan di Sabah dapat merasai sendiri pengalaman tersebut di Lexus Kota Kinabalu.”

Bilik pameran 3S ini menampilkan rekaan yang minimalis, dengan corak lantai berinspirasikan batik, ditambah pula dengan ciri kayuan yang menjadikan imejnya lebih ke arah seni warisan Malaysia.

Dengan pembukaan biik pameran di Kota Kinabalu, memudahkan pelanggan di Sabah untuk membeli kenderaan Lexus. Sebelum ini, pelanggan di Sabah terpaksa membeli kenderaan Lexus dari rantau lain, bilik pameran terdekat berada di Sarawak,” kata kenyataan yang dikeluarkan oleh syarikat ini.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required