Promosi Honda M’sia Jan 2024 sempena Tahun Baru Cina – semua model ada diskaun, RM30k untuk Accord

Honda Malaysia baru sahaja menamatkan promosi jualan akhir tahunnya yang bermula November hingga Disember tahun lalu. Dan bagi yang tak sempat mengambil kesempatan sempena promosi tersebut, jangan risau kerana syarikat tersebut kini mengumumkan pula promosi sempena Tahun Baharu Cina 2024.

Promosi ‘Ride Into Prosperity’ dari Honda Malaysia ini bermula pada Januari 2024 dan menawarkan potongan harga sehingga RM30,000. Anda boleh memilih stok kenderaan dari tahun buatan 2023 sehingga tahun buatan 2024 yang baru keluar dari kilang di mana kedua-duanya ditawarkan dengan diskaun, namun sudah pasti model tahun buatan 2023 menerima potongan lebih besar.

Promosi ini juga ditawarkan untuk semua model CKD Honda Malaysia, kecuali Honda CR-V generasi terkini yang baharu sahaja dilancarkan pada pasaran tempatan Disember lalu.

Diskaun paling besar diberikan untuk pembeli Honda Accord tahun buatan 2023, dengan potongan harga sebanyak RM30,000. Ini merupakan stok akhir Accord di Malaysia kerana produksinya telah dihentikan dan Honda Malaysia tidak akan melancarkan Accord generasi baharu di sini.

Klik untuk besarkan

Semua varian Civic tahun buatan 2023 yang turut diberikan diskaun bermula RM2,500 untuk varian RS sehingga RM3,500 untuk varian E dan V. Manakala Civic Hybris RS tahun buatan 2023 pula diberikan potongan harga sebanyak RM5,000. Semua barisan model City Hatchback tahun buatan 2023 menerima diskaun sebanyak RM4,000, sementara City sedan pula diberikan diskaun RM3,500 untuk S dan RS serta RM5,500 untuk varian E.

Bagi yang berminat dengan Honda WR-V yang baru dilancarkan Julai tahun lalu, diskaun turut menanti anda dengan keempat-empat varian model tahun buatan 2023 diberikan diskaun sebanyak RM3,000. Manakala untuk HR-V, tiga varian dengan enjin petrol penuh tahun buatan diberikan diskaun sebanyak RM3,000, sementara varian Hybrid RS e:HEV pula diberikan diskaun sebanyak RM4,000.

Jika anda mahukan model-model dengan tahun buatan 2024, diskaun sebanyak RM1,000 diberikan pada semua varian City Hatchback, Civic dan WR-V; dan RM1,500 untuk HR-V. Manakala untuk City sedan yang dibuat pada tahun 2024 akan diberikan diskaun RM1,000 untuk varian S, E dan Hybrid RS serta potongan RM1,500 untuk varian V dan RS.

Promosi sempena Tahun Baharu Cina 2024 ini akan diberikan untuk semua pelanggan yang berjaya mendaftarkan kenderaan baharu masing-masing bermula sekarang sehingga 31 Januari.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required