Subaru Forester GT Wild Lite 2024 – pelekat dan roda baharu; pendaftaran minat kini dibuka di Malaysia

Subaru Forester GT Wild Lite 2024 – pelekat dan roda baharu; pendaftaran minat kini dibuka di Malaysia

Motor Image Malaysia telah mula menerima pendaftaran minat untuk Subaru Forester GT Wild Lite, edisi terkini bagi SUV facelift yang dilancarkan pada Mei tahun lalu. Menurut laman web rasminya, GT Wild Lite didatangkan dengan kit aksesori yang menampakkan kelainan baginya berbanding varian lain bagi barisan Forester.

Kit tersebut hanya akan dipasang di cawangan wakil pengedar terpilih, ini termasuklah pelekat imej gunung, pelekat hud anti-silau dan juga roda aloi baharu yang menampilkan ‘GT’ pada penutup tengahnya bersama tayar
Yokohama Geolander.

Seperti barisan Forester yang lain, unit edisi khas ini turut diberikan spesifikasi dan kelengkapan yang sama dengan varian 2.0i-S. Ia masih menerima enjin 2.0 liter naturally-aspirated empat-silinder petrol dengan hamburan kuasa 156 PS dan tork 196 Nm, dipadankan bersama Lineartronic CVT dan sistem Symmetrical All-wheel Drive.

GT Wild Lite ini juga menerima pemilih mod pemanduan SI-Drive dan juga Special X-Mode, selain kelengkapan bantuan pemandu EyeSight 4.0 yang merangkumi pre-collision braking, autonomous emergency steering, adaptive cruise control, lane centering dan departure prevention.

Tidak dimaklumkan harganya, namun GT Wild Lite ini mungkin berharga dari RM163,000 hingga RM185,500 atas jalan tanpa insurans. Jika berminat, anda boleh mendaftarkan minat sekarang menerusi laman web Motor Image Malaysia.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required