Nikmati tawaran eksklusif Volvo Swedish Auto di KotaSAS Kuantan — berlangsung 21-25 Februari 2024

Elektrifikasi adalah masa depan kenderaan dan pemanduan, dan ia kini dibawa ke Pantai Timur Malaysia oleh Volvo dan Sime Darby Swedish Auto yang akan berada di Pusat Perdagangan TASEK di KotaSAS Kuantan, Pahang dari 10 pagi hingga 6 petang dari 21 hingga 25 Februari 2024.

Sama ada melalui model mild-hybrid atau Recharge elektrik sepenuhnya daripada barisan kenderaan Volvo yang dipamerkan, pengeluar dari Sweden itu turut membawakan sesuatu yang menarik untuk pengunjung di lokasi.

Akan ada tawaran eksklusif menarik yang boleh anda manfaatkan sepanjang acara berlangsung. Beli kenderaan baru Volvo dan anda akan menerima pakej penyelenggaraan VSA5+ dan Polestar secara percuma, ditawarkan untuk semua model. Anda juga boleh membawa model Volvo anda keluaran tahun 2018 dan selepasnya ke KotaSAS Kuantan (pada Sabtu dan Ahad, 24-25 Februari dari jam 12 tengahari hingga 6 petang) untuk pemeriksaan dan diagnostik, yang akan tersedia mengikut turutan siapa yang tiba dahulu.

Untuk mengetahui lebih lanjut, boleh hubungi talian 03-7623 3200 (Ara Damansara) atau 03-5870 1188 (Setia Alam), atau hantar pesanan ringkas dalam talian ke Sime Darby Swedish Auto hari ini. Rujuk juga laman rasmi Instagram Sime Darby Swedish Auto, serta laman rasmi Facebook Volvo Ara Damansara dan Volvo Setia Alam.

Jangan lupa — Volvo, melalui Sime Darby Swedish Auto akan berada di Pusat Perdagangan TASEK di KotaSAS Kuantan, Pahang dari 10 pagi hingga 6 petang, dari 21 hingga 25 Februari 2024. Hadir dan nikmati pelbagai tawaran menarik yang menanti!