Tesla Model Y kini dapat warna baharu Quicksilver di Malaysia – RM7,500; semuanya enam pilihan warna

Tesla Model Y kini dapat warna baharu Quicksilver di Malaysia – RM7,500; semuanya enam pilihan warna

Tesla Malaysia telah mengemaskini pilihan warna untuk Tesla Model Y, kini ditambah dengan rona Quicksilver. Ia menyertai pilihan warna sedia ada termasuk Pearl White Multi-Coat, Deep Blue Metallic, Solid Black, Stealth Grey dan Ultra Red.

Dengan pertambahan rona Quicksilver, kini Model Y di Malaysia mempunyai enam pilihan warna. Berbanding Model 3 yang hanya menerima lima pilihan warna yang sama dengan Model Y kecuali Quicksilver.

Hanya warna While Pearl White Multi-Coat yang termasuk dengan harga pembelian, manakala pilihan waran yang lain bagi Model Y akan dikenakan kos tambahan. Untuk warna baharu Quicksilver, ia dikenakan kos tambahan sebanyak RM7,500, amaun yang sama sekiranya anda memilih Stealth Grey.

Manakala bagi Deep Blue Metallic dan Solid Black dikenakan kos tambahan sebanyak RM5,000, sementara yang paling mahal ialah warna Ultra Red dengan kos tambahan RM11,000. Pilihan warna yang dinyatakan ini boleh ditempah untuk mana-mana varian Model Y, sama ada model asas Rear-Wheel Drive (RM199,000), Long Range (RM246,000) atau Performance (RM288,000).

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required