Laluan Smart Lane diaktifkan di beberapa lokasi di Lebuhraya SKVE, dari 6.30 pagi hingga 6.30 petang

Laluan Smart Lane diaktifkan di beberapa lokasi di Lebuhraya SKVE, dari 6.30 pagi hingga 6.30 petang

Klik untuk besarkan

SKVE Holdings selaku pengendali Lebuhraya Lembah Klang Selatan (SKVE) memaklumkan bahawa laluan Smart Lane mula diaktifkan sejak 6 Jun lalu di beberapa lokasi di sepanjang lebuhraya berkenaan. Di mana laluan Smart Lane berkenaan diaktifkan dari jam 6.30 pagi hingga 6.30 petang.

Lokasi yang terlibat ialah KM 28 (arah barat) di Lebuhraya SILK ke KM 1.1 (arah barat) Lebuhraya SKVE menghala ke Putrajaya dan susur ke Hospital Serdang. Selain itu ia turut melibatkan KM 0.0 – KM 1.1 (arah barat) dan KM 0.4 – KM 0.3 (arah timur).

Pengaktifan laluan Smart Lane ini dilaksanakan bagi penyuraian trafik terutamanya pada waktu puncak pagi dan petang. Bagi yang melalui lokasi berkenaan, sila berhati-hati dan lebih bertimbang rasa di dalam pemanduan.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required