GALERI: Kuhl-Racing di Tokyo Auto Salon 2017

GALERI: Kuhl-Racing di Tokyo Auto Salon 2017

Penala dan pembuat kita badan dari Jepun – Kuhl Racing – yang sebelum ini tampil dengan kit badan agresif untuk Toyota CH-R, turut mempamerkan barisan kit-kit badan terkininya di pameran ulung tahunan kereta-kereta ubahsuai Jepun – Tokyo Auto Salon (TAS) 2017.

Pada TAS edisi kali ini, Kuhl bukan sahaja menampilkan kit badan kereta sport sebenar seperti Nissan GT-R R35. Skyline GT-R R34 dan Toyota 86, malah rekaan mereka sangat meluas bermula kereta hibrid Toyota Prius generasi terkini, SUV bersaiz besar seperti Toyota Prado dan juga MPV Toyota Alphard.

Seperti juga rekaan-rekaan Kuhl sebelum ini, koleksi demo-car mereka kali ini diberikan elemen yang begitu agresif serta rekaan skirt dan juga spoiler bawah yang labuh, berserta larasan suspensi ekstrem, memberikan kedudukan badan yang sangat rendah. Berberapa demo-car juga turut diberikan talaan sudut camber negatif, bagi memberikan stance yang lebih menarik.

Rata-rata demo-car Kuhl Racing yang dipamerkan kali ini turut diberikan cat badan dengan warna yang begitu menyerlah, serta diberikan elemen-elemen grafik seperti mutiara.

Tidak ketinggalan, Kuhl Racing turut mempamerkan koleksi rim-rim concave keluaran mereka dari siri Verz yang direka dengan offset menarik dan bibir rim yang begitu dalam, sesuai untuk mereka yang gemarkan ubahsuai bertema stance & fitment.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required