UMW Toyota rai CNY dengan promosi istimewa – rebat tunai RM4k bagi Vios, Hilux dan RM3k untuk Altis

Toyota Promotion Feb 2016 onwards CNY 2

Sempena dengan Tahun Baru Cina (CNY) yang diraikan bulan ini, UMW Toyota Motor menganjurkan promosi istimewa di kesemua bilik pameran Toyota di seluruh negara. Bagi yang membeli model baharu Vios, Corolla Altis atau Hilux dari sekarang sehingga 31 Mac 2016, bakal menerima rebat tunai dan aksesori tambahan secara percuma.

Untuk yang membeli model Vios baharu, tawaran rebat tunai sehingga RM4,000 atau kadar faedah 1.8% bakal ditawarkan termasuk aksesori percuma bernilai sehingga RM6,600. Manakala pembeli Corolla Altis baharu pula berpeluang menerima rebat tunai sehingga RM3,000 dengan aksesori percuma bernilai sehingga RM7,200. Bagi Hilux pula, ditawarkan dengan rebat tunai sehingga RM3,000 dan aksesori percuma sehingga RM5,200. Tertakluk pada terma dan syarat.

Toyota Promotion Feb 2016 onwards CNY

Bukan itu sahaja, ‘Pertandingan Beli & Menang’ turut dianjurkan sehingga 31 Mei 2016, di mana setiap pelanggan yang membeli model baharu Toyota sepanjang tempoh promosi, berpeluang memenangi model baharu Toyota Vios TRD Sportivo atau Toyota Corolla Altis 1.8G dengan rekaan sporty.

Manakala bagi ‘Pertandingan Pandu Uji dan Menang’ bermula sekarang sehingga 31 Mei 2016 pula, sebanyak 200 pemenang bertuah yang memandu uji model Toyota berpeluang memenangi baucer membeli-belah bernilai RM500. Bagi yang menjual kenderaan milik sedia ada dan dinilai oleh Topmark, turut berpeluang menerima hadiah percuma (tertakluk pada terma dan syarat).

Pada 20 dan 21 Februari 2016 ini, semua bilik pameran Toyota juga bakal menganjurkan Chinese New Year Showroom Weekender iaitu aktiviti pandu uji dan pelbagai lagi acara menarik bagi meraikan sambutan CNY. Untuk maklumat lanjut, sila kunjungi mana-mana bilik pameran Toyota berhampiran.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 

Comments

  • NeedNewCar on Feb 13, 2016 at 12:56 am

    Toyota offer great rebate than others. Plus more accessories incentives. While other brand less in discount still claimed “people demand” even price hike up.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
 

Add a comment

required

required