Volkswagen up! dan Polo dapat sistem BeatsAudio baharu – sesuai untuk generasi media sosial

Volkswagen-up-Beats-Audio-3

Kerjasama antara pembuat kenderaan Jerman dan pakar audio terkemuka Amerika BeatsAudio, telah menghasilkan sistem audio premium baharu yang dipasang pada dua buah kenderaan. Model facelift Volkswagen up! dan Polo telah menerima padanan sistem bunyi baharu itu, yang disasarkan untuk golongan muda khususnya generasi media sosial. Ia bakal dipamerkan di Geneva Motor Show 2016 minggu hadapan.

Sistem ini mengandungi tujuh loudspeakers berteknologi tinggi, dua tweeter pada tiang-A, dua woofer di bahagian hadapan, dua broadband loudspeakers di belakang dan subwoofer yang disambung pada bahagian tempat simpanan tayar ganti. Sebagai tambahan, 300-watt, lapan-saluran amplifier dan prosesor isyarat digital juga turut ditampilkan.

Bukan itu sahaja, terdapat beberapa elemen luaran tambahan turut disertakan. Bagi up!, ia turut dilengkapi dengan pelekat rekaan istimewa “beats”, perumah cermin sisi dengan warna kontras dan rim aloi “Radial” 15-inci. Bahagian dalamnya pula, dipadankan dengan pad pemuka rekaan khas, roda stereng pelbagai-fungsi, plat ambang pintu khas dan tali pinggang keledar berwarna.

Volkswagen-up-Beats-Audio-8

Sementara bagi Polo pula, ia didatangkan dengan gril radiator hitam berkilat, pintu cermin berwarna dan rim aloi “Syenit” 16-inci baharu. Pada bahagian dalamnya pula, ia ditambahkan dengan rekaan tempat duduk “beats” khas dan kekemasan panel pintu bersama roda stereng balutan kulit dan tali pinggang keledar berwarna.

Menurut Ahli Lembaga Pengurusan Kereta Penumpang Volkswagen yang bertanggungjawab dalam Jualan, Pemasaran dan Selepas Jualan, Jürgen Stackmann, “Hampir tidak ada jenama yang menampilkan gaya hidup bagi generasi Facebook seperti ‘Beats’, maka up! baharu ini sangat sesuai untuk hiburan dan mobiliti moden.”

GALERI: Volkswagen up! beats

GALERI: Volkswagen up! facelift

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required