Nissan X-Trail, Qashqai Premium Concept di Geneva

Nissan-X-Trail-Premium-Concept-Geneva-live-4-2

Jika inginkan SUV yang lebih mewah dan bergaya, Nissan telah menyuntik elemen tersebut pada dua modelnya. Dibawakan khas ke Geneva Motor Show 2016, Nissan telah memperkenalkan dua versi ‘Premium Concept’ bagi SUV terlarisnya iaitu Qashqai dan X-Tral.

Menurut Nissan, konsep yang dipamerkan ini bertujuan untuk menunjukkan “bagaimana satu reka bentuk yang dinamik dan premium boleh meningkatkan dan memberi kesinambungan bagi crossover yang pernah memenangi anugerah pada masa akan datang”.

Nissan-Qashqai-Premium-Concept-Geneva2-e1456973827991

Dengan kekemasan tembaga keemasan dan gentian karbon yang melatari kedua-dua crossover ini, Qashqai turut diwarnakan dengan hitam pekat, sementara X-Trail oula dengan warna badan putih pekat. Kedua-duanya juga tampil dengan roda unik 20-inci.

Bagi hiasan dalaman pada model konsep ini, kulit upholstery menjadi pilihan, dengan material dan palet warna yang berbeza untuk membuatkan kedua-duanya mampu menonjol dengan gaya yang tersendiri. Secara keseluhan Nisaan Qashqai dan X-Trail Premium Concept ini pasti mampu menarik perhatian ramai jika ia diterapkan pada model produksi kelak. Adakah anda juga bersetuju dengan pendapat ini?

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required