Imej bayangan Nissan GT-R 2017 disiar, bakal di muncul di New York International Auto Show 2016

Nissan. New York. 2016.

Nissan telah menyiarkan satu imej bayangan memaparkan bahagian belakang Nissan GT-R R35 2017, memberi isyarat bahawa model itu bakal membuat penampilan sulung di New York International Auto Show (NYIAS) 2016 yang akan berlangsung minggu hadapan. Imej yang memaparkan hanya menampakkan bahagian belakang dan lampu belakang LED berkembar signatur GT-R itu, membuatkan perubahan yang bakal dibuat pada kereta sport yang disegarkan kembali ini agak sukar untuk dijangka.

Berdasarkan pada gambar-gambar spyshot yang tersebar sebelum ini, GT-R 2017 menampilkan bampar hadapan yang direka semula, diffuser belakang yang lebih bersegi, dan roda aloi baharu dengan motif berbentuk-Y.

Pengurus program Nissan Hiroshi Tamura dilaporkan berkata sebelum ini, “Saya mahu GT-R menjadi lebih premium. Bukan sekadar fancy, tetapi premium yang sebenar. Kualiti.” Dilaporkan juga GT-R baharu ini akan dilengkapi dengan kabin dengan kemasan balutan kulit, sistem audio berkualiti tinggi dan sistem infotaimen terbaharu Nissan.

Unit janakuasa juga dikhabarkan akan mengekstrak lebih kuasa kuda. Buat masa sekarang GT-R dikuasakan dengan enjin VR38DETT 3.8 liter V6 turbo berkembar yang mampu menghasilkan 550 hp dan tork maksima 630 Nm.

GALERI: Spyshot Nissan GT-R R35 facelift

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required