Toyota Malaysia anjur promosi hebat Wow Deal sepanjang April ini – peluang mendapat rebat tunai sehingga RM4k, servis percuma selama lima tahun

Toyota_deal_1

Toyota Malaysia telah menawarkan promosi hebat ‘Wow Deals’ khas untuk pelanggannya yang membeli mana-mana model terpilih dari sekarang hingga 30 April 2016. Ia turut termasuk dengan waranti lima tahun yang baru diperkenalkan, pelanggan juga berpeluang menerima rebat tunai sehingga RM4,000, aksesori percuma dan pakej servis percuma dalam tempoh waktu yang terhad.

Menambahkan lagi keseronokan, kuiz ‘beli dan menang’ juga telah bermula sekarang hingga 31 Mei 2016. Cara untuk menyertainya mudah, anda hanya perlu memandu uji dan membeli mana-mana model Toyota sepanjang tempoh tersebut dan berpeluang memenangi sama ada Toyota Corolla Altis 1.8G atau Vios TRD Sportivo, yang kedua-duanya tampik dengan pek ‘Rekaan Sporty’. Malah baucer membeli-belah bernilai RM500 juga boleh direbut bagi mereka yang memandu uji.

Walau bagaimana pun, ganjaran ini bergantung pada pemilihan model dan varian. Sebagai contoh, mereka yang membeli Vios berpeluang menerima rebat tunai sehingga RN4,000 dan aksesori percuma bernilai sehingga RM6,000. Sementara bagi yang membeli Corolla Altis pula berpeluang menerima rebat sehingga RM3,000 dan aksesori percuma sehingga RM7,200.

Bagi Camry Hybrid pula, rebat tunai sebanyak RM2,000 menanti pembelinya. Selain itu, pakej penyelenggaran berkala selama lima tahun secara percuma juga ditawarkan untuk pembelian Vios, Corolla Altis dan Camry Hybrid.

Toyota Malaysia turut menawarkan rebat tunai bernilai RM2,000 dan aksesori percuma sehingga RM3,100 untuk pembeli Toyota Innova 2.0E. Namun pembelian Innova 2.0G tidak mendapat rebat tunai tetapi menerima aksesori percuma bernilai RM6,900. Avanza pula hadir dengan rebat tunai sebanyak RM1,000 untuk semua varian. Selain itu, Fortuner turut menawarkan aksesori percuma bernilai RM2,100.

Walau bagaimana pun, model Hilux baharu tidak tersenarai dalam promosi ini – memandangkan ia sedang menanti waktu untuk dilancarkan. Program ganjaran ini juga boleh didapati bagi semua pembelian menerusi acara siri jelajah Toyota WOW di semua lokasi penganjurannya.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 

Comments

  • Joie Zayana zayen on Apr 10, 2016 at 5:31 pm

    Habis lah resale value kereta aku. I thought korean brand only, now japanese also follow.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  • AC diSana on Apr 10, 2016 at 8:52 pm

    At least Korean got many fresh design cars, so far Innova since 2007, hilux n fortuner old fashion, avanza since 2005, vios not much of a changes, altis, camry all facelifted models…Msian are getting old version but at a higher price.. Now rebates again… Finance difficult to get… Resale drop further…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
 

Add a comment

required

required