Singer Vehicle Design jalin usahasama dengan Historic Motoring Ventures bagi projek restorasi model klasik Porsche 911 di Malaysia dan Singapura

Singer-Porsche-7-e1459991345237

Bagi kerja-kerja restorasi model klasik Porsche, pakar dalam bidang ini iaitu Singer Vehicle Design telah bekerjasama dengan Hictoric Motoring Ventures untuk memberikan perkhidmatan unik Singer kepada pemilik Porsche di Malaysia dan Singapura. Sebagai rakan kerjasama Singer untuk Malaysia dan Singapura, Historic Motoring Ventures akan membantu para pelanggan bagi menentukan tahap restorasi dan berurusan dengan pereka dan pekerja-pekerja mahir Singer di California dalam urusan restorasi dan proses pra-imaginasi.

Diwujudkan sejak tahun 2009 oleh Rob Dickinson, Singer berkepakaran dalam restorasi model Porsche 911. Dengan menjadikan Porsche 911 milik pelanggan dalam kerja-kerja restorasi, Singer menggunakan elemen canggih bagi meningkatkan prestasi kereta, dengan nilai-nilai estetika dan moden, tetapi masih mengekalkan keasliannya. Bagi satu projek restorasi, ia mengambil masa lebih 4,000 masa untuk disempurnakan.

Historic Motoring Ventures pula dibangunkan pada tahun 2010 oleh Andrew Suresh dan menawarkan perkhidmatan pakar dalam menjual model kereta dan motosikal klasik serta kontemporari, malah aktif dalam menganjurkan aktiviti permotoran.

“Kerjasama kami bersama Historic Motoring Ventures akan mengembangkan minat kami hingga ke Malaysia dan Singapura, jadi kami dapat berkongsi kecintaan kami terhadap model 911 dengan para penggemarnya di rantau ini, serta menjadikan keunikan kepakaran kami bagi Porsche untuk keseluruhan pada tahap yang baharu,” ujar Dickinson.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required