Haval H7 yang diproduksi untuk pasaran domestik dipertontonkan pula di Beijing pada minggu hadapan

haval-h7

Ini merupakan Haval H7, SUV yang diproduksi untuk pasaran domestik, akan diperkenalkan di Auto China 2016 yang bakal berlangsung di Beijing minggu hadapan. Ia turut pernah dipertontonkan buat pertama kalinya di Shanghai setahun yang lalu, sepatutnya telah mula memasuki produksi.

Kemudian ia muncul pula di Guangzhou pada November lepas, dan dikatakan memasuki proses terakhir produksi. Dan ada laporan mengatakan, ia bakal memulakan jualannya pada awal tahun ini, tetapi masih menjadi tanda tanya.

Spesifikasi bagi model produksi sepatutnya tidaklah jauh berbeza dengan yang dipertontonkan di Guangzhou. Dengan ukuran sepanjang 4.7 meter, H7 ini dijanakan oleh enjin 2.0 liter pengecas turbo empat-silinder dengan kuasa 227 hp dan tork 350 Nm. Ia juga bakal dipadankan dengan transmisi klac-berkembar enam-kelajuan.

Menurut Great Wall Motor, bagi aspek keselamatan, H7 bakal dilengkapi dengan kawalan kelajuan adaptif, brek kecemasan sendiri, pandangan sudut 360 darjah, paparan titik buta, amaran penukaran lorong dan amaran pelanggaran hadapan serta banyak lagi.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required