Nasim membelanja RM5 juta untuk tingkatkan khidmat selepas jualan Peugeot demi kepuasan pelanggan

Photo 1

Sebagai memenuhi kepuasan para pelanggan, Nasim Sdn Bhd, pengedar rasmi bagi Peugeot di Malaysia, sanggup mengeluarkan kos pelaburan sejumlah RM5 juta untuk meningkatkan perkhidmatan selepas jualan. Dengan kos pelaburan sebanyak itu, pusat teknikal dan pusat mengecat dan membaiki badan kenderaan baharu telah dibangunkan, di samping menawarkan Bantuan Tepi Jalan percuma selama tiga tahun untuk pelanggannya.

“Pelaburan sebanyak RM5 juta ini adalah untuk memperhalusi penyelesaian masalah-masalah dengan lebih tepat dan berkesan termasuk dalam membaikpulih kenderaan dan sebagainya. Malah ia juga adalah bukti komitmen kami terhadap para pelanggan iaitu dengan meningkatkan lagi perkhidmatan selepas jualan,” ujar Dato’ Samson Anand George, Ketua Pegawai Operasi Kumpulan, Naza Automotive Group, Naza Corporation Holdings.

Pusat teknikal yang terletak di Glenmarie menawarkan perkhidmatan untuk memeriksa dan diagnosis kenderaan daripada sudut teknikal. Dengan keluasan 19,000 kaki persegi dan pelaburan sebanyak RM2.5 juta, ia mempunyai 10 petak penyelenggaran dengan 17 juruteknik terlatih. Pusat teknikal ini turut memiliki perkakasan dan perisian yang canggih serta terkini untuk perkhidmatan yang diperlukan.

Manakala dengan pelaburan sebanyak RM2 juta, Peugeot Puchong Body and Paint yang berkeluasan 20,000 kaki persegi ini mempunyai 16 ruang untuk membaiki dan mengecat kenderaan dan mampu menampung 80 unit kereta sehari.

Bukan itu sahaja, bagi bantuan bergerak, Peugeot Malaysia turut menawarkan Bantuan Tepi Jalan percuma selama tiga tahun. Servis 24 jam ini meliputi bantuan kecemasan sekiranya kenderaan mengalami kerosakan di tepi jalan, bantuan menunda dari rumah atau lokasi kerosakan, bantuan menunda untuk Singapura dan Thailand, perkhidmatan teksi dan lain-lain. Ia boleh digunakan di mana-mana sahaja, dan bila-bila masa termasuk Malaysia, Singapura dan Thailand (kecuali semua pulau selain Pulau Pinang dan Langkawi).

Kesemua model Peugeot turut didatangkan dengan waranti lima tahun tanpa had perbatuan bersama bantuan Tepi Jalan 24 Jam Nasim, akses ke Peugeot Lounge di Subang Skypark dan keahlian Peugeot Privilege.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required