Perodua perkenal barisan alat ganti alternatif ProGanti – lebih mampu milik dengan waranti enam bulan

ProGanti_BM

Selain dari memperkenalkan warna baharu untuk Perodua Myvi, Perodua turut memperkenalkan barisan alat ganti servis alternatif dikenali sebagai ProGanti untuk menggalakkan pengguna menggunakan alat ganti berkualiti dan tahan lama serta dijual pada yang lebih mampu milik.

Untuk peringkat permulaan, ProGanti akan mengeluarkan enam alat ganti yang paling biasa ditukar. Alat-alat ganti tersebut diuji dan diedarkan sendiri oleh pihak Perodua dan datang dengan waranti selama enam bulan. Sejumlah 30 jenis alat ganti lagi akan ditambah di bawah jenama tersebut menjelang hujung tahun ini.

Pelanggan yang berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut atau mahu menservis kenderaan mereka menggunakan alat ganti di bawah label baharu ini bolehlah mengunjungi terus mana-mana pusat servis sah Perodua yang terdekat.

ProGanti-page-2_BM

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required