Perodua tawar penjimatan dari RM400 – RM600 untuk aksesori Myvi dan Axia sempena ulangtahun GearUp

Perodua-GearUp-anniversary-deals-01-e1462508458558_BM

Perodua sekarang ini sedang menwarkan harga istimewa aksesori GearUp mereka untuk Myvi dan Axia sempena menyambut ulangtahun GearUp. Promosi yang bermula pada 25 April hingga 31 Julai ini menawarkan penjimatan kepada pemilik sehingga RM600 jika memilih pakej lengkap GearUp Myvi dan penjimatan sehingga RM400 jika memilih pakej lengkap GearUp Axia.

Dua pakej GearUp disediakan untuk varian Myvi standard dan Myvi SE. Pakej kit badan untuk kedua-dua varian menawarkan penjimatan sehingga RM550, manakala Pakej A (untuk standard) dan Pakej C (untuk SE) yang lebih lengkap menawarkan penjimatan sehingga RM600.

Tiga pakej disediakan untuk varian Axia Standard. Pakej kit badan dan Pakej A yang lebih lengkap menawarkan penjimatan sehingga RM400. Manakala Pakej B yang ditambah dengan spoiler belakang dengan reflektor pada pakej kit badan memberikan penjimatan sehingga RM250. Untuk varian Axia SE pula, kedua-dua pakej turut menawarkan penjimatan sehingga RM400.

Kesemua harga yang dinyatakan adalah sah untuk Malaysia Barat sahaja dan termasuk kos upah serta GST. Pakej GearUp asli datang dengan enam bulan waranti. Untuk senarai harga lengkap pakej Gear Up untuk Malaysia Timur, sila rujuk pada imej yang telah disediakan.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required