Pusat 1S terbaharu Toyota dibuka di Seri Kembangan

UMW-toyota-seri-kembangan-branch_BM

UMW Toyota secara rasminya mengumumkan pembukaan pusat jualan terbaharu mereka di Seri Kembangan, Selangor. Outlet 1S pebagai aras berkenaan diuruskan oleh 15 orang staf, dan mempunyai bilik pameran yang moden dan luas serta ruang khas untuk penyerahan kereta baharu kepada pelanggan.

Fasiliti berbilang tingkat berkenaan menggantikan outlet jualan sebelum ini, yang sudah beroperasi sejak tahun 1995, dan telah dipindahkan sejauh lima kilometer dari lokasi asalnya. UMW Toyota mengatakan dengan pembangunan pesat di Seri Kembangan sejak satu dekad lalu, akses ke lokasi bangunan lama dan kecil berkenaan menjadi lebih tidak selesa kerana kesesakan trafik yang berlaku.

Outlet baharu itu juga turut akan mengendalikan pelanggan di daerah lain pada bahagian selatan Selangor dan Kuala Lumpur. Dengan pembukaan pusat jualan baharu di Seri Kembangan ini, UMW Toyota kini mempunyai 97 buah outlet jualan dan selepas jualan, termasuk pengedar sah, di seluruh negara.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required