Volkswagen Polo GT sedan diperkenalkan di Rusia

Volkswagen-Polo-GT-13

Volkswagen Polo sedan telah pun diperkenalkan seara eksklusif di Rusia. Dikenali sebagai Polo GT, model ini menerima enjin yang berbeza dan beberapa elemen yang berlainan, malahan nampak lebih sporty, menurut Cars.ru.

Polo GT ini dilengkapi dengan enjin 1.4 liter pengecas turbo TSI yang mampu menghamburkan kuasa sehingga 125 hp. Enjin ini dipadankan dengan transmisi manual enam-kelajuan sebagai standard, serta pilihan dua-klac DSG tujuh-kelajuan.

Di bahagian luarannya, model GT didatangkan dengan gril hadapan sarang lebah dan corong udara plastik, bersama bumbung dan cermin hitam berkilat. Selain itu, ia turut menampilkan spoiler pada boot lid, paip ekzos berkembar krom dan roda 16-inci.

Manakala di bahagian dalamnya pula, ia menampilkan ambang sisi dengan logo GT, roda stereng sport yang leper di bawah dengan balutan kulit, tempat duduk upholstery bercorak petak dan pedal aluminium. Malah ia juga turut didatangkan dengan kawalan suhu, tingkap berkuasa untuk semua pintu dan tempat duduk dengan haba panas sebagai elemen standard.

Malah turut dikhabarkan, 300 pembeli pertama bakal ditawarkan dengan unit pilihan putih atau pun perak dengan jaluran hitam dan merah pada hud dan boot lid sebagai hadiah percuma.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required