Mercedes-Benz tawar skim pembiayaan beserta insuran komprehensif tahun pertama untuk E-Class

W213 Mercedes-Benz E300 AMG 1

Mercedes-Benz Services memperkenalkan skim pembiayaan istimewa untuk pelanggan yang membeli model E-Class generasi terbaharu – dengan menyertakan sekali insuran kenderaan bermotor komprehensif tahun pertama bersama skim pembiayaan tersebut.

“Di Mercedes-Benz Services, kami berbangga untuk melangkah seiring pelanggan kami, menyediakan pengalaman pembiayaan yang fleksibel, tanpa gangguan dan menyenangkan. Pembiayaan E-Class baru dengan Insurans Kenderaan Komprehensif ialah pelan yang dirangka dengan teliti dan bijak dimana pilihan pembiayaan boleh disesuaikan Pembiayaan Agility dengan penyelesaian insurans semua dalam satu pelan yang komprehensif. Ini bermakna pelanggan kami akan dapat menikmati ketenangan fikiran sambil memandu E-Class baru,” kata Pengarah Urusan Mercedes-Benz Services, Hilke Janssen.

Pembiayaan Agility memberi pelanggan jaminan kewangan menerusi ciri Nilai Masa Depan Terjamin (GFV). Skim nilai dipersetujui ini yang dicipta khas oleh Mercedes-Benz Services memastikan risiko susut nilai yang lebih rendah sepanjang tempoh pemilikan E-Class.

Dengan matlamat memperkasakan pelanggan dari segi kewangan, pelan pembiayaan menawarkan pemilik E-Class baru aliran tunai fleksibel dan pilihan pada akhir perjanjian, serta ansuran bulanan lebih rendah. Ini termasuk pilihan untuk menjelaskan atau melanjutkan perjanjian pembiayaan, atau mengembalikan kenderaan dan menaik taraf kepada model lebih baru pada akhir perjanjian.

Insurans Kenderaan Komprehensif bagi E-Class baru yang disertakan bersama membolehkan pelanggan menikmati perlindungan insurans dengan ketenangan fikiran tambahan pada tahun pertama. Perlindungan ini termasuk perkhidmatan tunda bernilai sehingga RM400 untuk kerosakan mekanikal, perlindungan cermin depan sehingga RM 8,000, Gantian Kenderan Satu untuk Satu dan kelulusan tuntutan yang pantas.

Sebagai contoh, pelanggan yang membuat keputusan untuk membiayai E 200 Avantgarde Line selama tiga tahun dengan pelan jarak perjalanan 20,000 km setahun menerusi Pembiayaan Agility akan membayar ansuran bulanan rendah RM 3,842 sebulan. Tambahan lagi, pelanggan hanya perlu menambah sebanyak RM 246 sebulan untuk mendapatkan Insurans Kenderaan Komprehensif tahun pertama yang menjadikan jumlah ansuran bulanan RM 4,088 sebulan (berasaskan NCD 0% dan termasuk lanjutan cermin depan, LLP dan LLOP) sahaja.Ini bermakna pelanggan menikmati penjimatan RM 3,692 sepanjang tempoh pembiayaan tiga tahun di bawah kemudahan Pembiayaan E-Class dengan Insurans Kenderaan Komprehensif berbanding Pembiayaan Agility biasa tanpa insurans.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required